Toon posts:

alcatel speedtouch modem verkloot na tweak

Pagina: 1
Acties:
  • 65 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Volgens mij heb ik m'n modem verkloot, ik heb m'n modem getweaked en dat ging verder allemaal prima. Ik probeerde vervolgens de verbinding in te stellen met ppp via de web interface en vervolgens gaat dat oranje lamje branden (modem komt niet door selftest). Nu is het zo dat als ik de modem reboot dan blijft dat oranje lampje branden. Modem resetten (met het pinnetje achterop) werkt ook niet.

heeft iemand enig idee hoe ik de modem weer aan de praat krijg :?

Verwijderd

Ik heb hetzelfde probleem, en ben ook op zoek naar een oplossing, default-knopje geprobeerd, ping of life, ping to defaults, etc.. niks helpt...

Oplossing iemand?

Verwijderd

Op maandag 21 januari 2002 13:45 schreef bjornw het volgende:
Volgens mij heb ik m'n modem verkloot, ik heb m'n modem getweaked en dat ging verder allemaal prima. Ik probeerde vervolgens de verbinding in te stellen met ppp via de web interface en vervolgens gaat dat oranje lamje branden (modem komt niet door selftest). Nu is het zo dat als ik de modem reboot dan blijft dat oranje lampje branden. Modem resetten (met het pinnetje achterop) werkt ook niet.

heeft iemand enig idee hoe ik de modem weer aan de praat krijg :?
zijn jullie er al uit ?? ik heb 't ook
alleen de led''s vertoonen ander gedrag...
maar aanspreken via 10.0.0.138 wil niet meer

Verwijderd

Zoek even op "ping of death", misschien helpt dat.....

Anders moet je gewoon even naar kpn bellen onder het motto: "Mijn modem doet het opeens niet meer, wat nu??"
Meestal krijg je dan binnen een week een nieuwe.......

Verwijderd

Gewoon het ding resetten met de kleine resetknop achteraan en alles werkt weer normaal.

• mrFreeZe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 25-05-2025
Op vrijdag 24 mei 2002 11:19 schreef NeuralTransmitter het volgende:
Gewoon het ding resetten met de kleine resetknop achteraan en alles werkt weer normaal.
er staat dus
Modem resetten (met het pinnetje achterop) werkt ook niet.
Arg.. |:(

In ieder geval, heb je al geprobeerd het knopje aan de achterkant 10 seconden lang vast te houden ??

Dat zou een 'harde reset' moeten geven als ik het goed heb.

Like this yall...

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Op vrijdag 24 mei 2002 11:19 schreef NeuralTransmitter het volgende:
Neural, ik denk niet dat deze mensen na 4 maanden nog zitten te wachten op een reactie met een optie die ze al geporbeert hebben.

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
... oud :Z.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.