Toon posts:

[mobo] ECS k7s5a mobo drivers

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Laatst heb ik een ECS k7s5a gekocht, maar ik weet eigenlijk niet welke drivers ik wel of beter niet moet installeren.
Ik zag laatst drivers voor de AGP op de ECS site, maar ik vond de beschrijving gewoon slecht. Dit geld ook voor de bios updates... Ik ben momenteel niet tevreden met mijn Geforce3 ti200, ik weet heel goed welke drivers ik voor die kaart moet gebruiken, net als de tweak proprammatjes, maar hij loopt gewoon niet zo hard. Daarom vond ik het ook vreemd dat in de bios van dit mobo zo weinig AGP instellingen zijn... (fastwrite, sideband, agp4* enz enz.) Zodat ik met tweak proggies dat weer moet corrigeren. Iemand met snelle instellingen...

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:38

mvds

Totally awesome!

Welk OS? Dat bordje werkt gewoon prima zonder drivers onder Win2K hoor.

Verwijderd

Topicstarter
Windows Xp!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Zou prima moeten werken, zonder drivers that is...

Verwijderd

Topicstarter
Kijk dat het draait, oke, daar hoef ik niet eens drivers voor te installeren... Maar er zijn toch altijd verbeteringen aanwezig bij drivers/bios updates? Ik ben niet tevreden over de instellingen in de bios, en de snelheid van mijn agp kaart.

• mvds

mvds

Totally awesome!

Misschien had je gewoon te hoge verwachtingen van de kaart? Waaruit haal jij dat ie niet hard genoeg loopt? Toch geen 3dmark scores aan het vergelijker op de site van hun he?

• Hermanvh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-03 10:14

Hermanvh

webOS fan, hacker, developer

De laatste Audio drivers

De laatste LAN drivers

De laatste Chipset drivers

De laatste BIOS update

Van die chipset drivers moet je de IDE drivers handmatig installeren. Gewoon in Device Manager je HD Controller selecteren en dan de drivers updaten.

webOS all the way!

Verwijderd

Topicstarter
Nope, het gaat er mij dus om WIE mij de tip geeft welke wel of niet te installeren omdat alles standaard gewoon een slechte performance heeft...

• Hermanvh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-03 10:14

Hermanvh

webOS fan, hacker, developer

De performance is hier OK! Ik zou naar je HD kijken, waarschijnlijk staat UDMA niet aan!

webOS all the way!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Als je vind dat alles traag werkt, dan alles wel installeren... Als het dan niet sneller is, dan verder kijken. Zal er zeker niet langzamer van worden.

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op maandag 21 januari 2002 13:58 schreef Hermanvh het volgende:
De performance is hier OK! Ik zou naar je HD kijken, waarschijnlijk staat UDMA niet aan!
Bij mijn vriendin is ie ook prima.

Verwijderd

Het enigste wat je moet installeren zijn de audio drivers, de rest kun je beter gebruiken die in xp zitten ingebakken, die werken een stuk beter.

• TweakerNummer
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Wat is je 3D Mark 2001 score en wat zijn je system specs? Ik neem aan dat je je games niet snel genoeg vind draaien.
Pagina: 1