Toon posts:

ondertiteling bij DivX?

Pagina: 1
Acties:
  • 19 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben momenteel de DVD reeks van Fawlty Towers aan het...euh, 'backuppen' ;) in DivX. Nu kan je in Flask ook de ondertitels mee selecteren, maar als ik de video afspeel komt er zo nu en dan maar een zinnetje door (dus meestal krijk ik niks te zien en af en toe is er eens een ondertitel te zien). Zijn de Nederlandse ondertitelaars lui geweest ;) of ligt het aan Flask? Bestaat er een programma om dat te verhelpen? Alvast bedankt!

• MisterDon
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-05-2024

MisterDon

Prefers Audiotrak

En dat zinnetje is zeker "This is an promotional copy only. If you hired this, please call 0800 no-copys..." :)

Verwijderd

Hoi,

om problemen te voorkomen kun je het best de ondertitles apart rippen uit je vob-files. Dit gaat eenvoudig met SubRip. Je hebt dan wel een speler nodig die aparte ondertitles kan afspelen, bijv MicroDVD of BSPlayer.

Op www.divx-digest.com of http://users.pandora.be/black.phantom/ vind je guides over hoe je het rippen van ondertitels het best kunt aanpakken.

succes
<font color=blue>Doe maar niet warezrequests op dit forum! Daar word ik niet zo gelukkig van, hiervoor moet ik je helaas een officiele waarschuwing geven, lees ffies de FAQ door enzo :o</font>

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Op maandag 21 januari 2002 13:41 schreef inc71 het volgende:
om problemen te voorkomen kun je het best de ondertitles apart rippen uit je vob-files. Dit gaat eenvoudig met SubRip. Je hebt dan wel een speler nodig die aparte ondertitles kan afspelen, bijv MicroDVD of BSPlayer.
He, tnx voor de tip! Ik ga het thuis meteen uitproberen.. Ondertitels zijn voor mij noodzakelijk aangezien ik doof ben :o ;)

• MokerHamer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-07-2025
er zijn ook weer plug-in's voor vdub om ze in je divx te branden
ik kan ze allen nu ff niet vinden

Op bovenstaande tekst rust ©copyright,
niets uit deze tekst mag gequote worden zonder toestemming van de schrijver

• FitNiX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-01 09:54
Download SubRip werkt perfect!!

Verwijderd

FlaskMPEG Xpert editie... :)

Verwijderd

Topicstarter
Okido, ik zal er es naar kijken. Iedereen alvast bedankt voor de tips. Fin, die Fawlty Towers is best ook nog te genieten zonder ondertitels ("No you started!!You invaded Poland!!" ;)), maar 't is toch leuk meegenomen.

• aardbeix15
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

[topic=360130/1/25]
[topic=349071/1/25]
[topic=205070/1/25]
[topic=332083/1/25]
[topic=313625/1/25]

:z

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-03 21:46
Op maandag 21 januari 2002 13:45 schreef MokerHamer het volgende:
er zijn ook weer plug-in's voor vdub om ze in je divx te branden
ik kan ze allen nu ff niet vinden
ey zoiets moet ik ook hebben.. iemand die weet hoe ik dat kan doen??

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 08-03 09:28
^^^

seach...

DIT IS MIJN WEBSITE

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.