Ik heb dus alleen de decoderkaart, niet de Dvd-drive ('k hebbum gekregen) . Kan ik uberhaupt iets met die losse kaart en zo ja, wat allemaal? En waar haal ik zo'n doorloskabel voor naar m'n videokaart?!
Nie veel, het dient feitelijk wel om dvd'tjes te bekijken, ja kan er natuurlijk ook nog mee gaan spelen als je er een camera op aansluit of zo, maar het is enkel voor Mpeg2...
Da kabeltje hmmm, eens gaan horen bij een PC-boerke?
Da kabeltje hmmm, eens gaan horen bij een PC-boerke?
DXR2 kaarten zijn moeilijk slecht. Verkopen zou ik.
Volgens mij kan je de TV-out wel gebruiken zonder dat je de doorluskabel nodig hebt. Ikheb wel eens gehoord dat het rampenkaartjes zijn (gare drivers), dus veel succes ermee.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik 'm nog niet uitgeprobeerd heb, dus ik weet eigenlijk niet eens of ie stand-alone werkt. Iemand ervaringen?
de TV out doet het ook perfect als zonder doorlus kabel, die heb je alleen nodig voor de overlay en dat ziet er niet uit (SoftWare DVD ziet er op je monitor beter uit) de TV-out Kwaliteit is echter toppie!!!
Kaartje is verder makkelijk te installeren en regio vrij te maken. Wel jammer dat ie geen DTS ondersteund!
Als ik mocht kiezen tussen de Realmagic based kaarten of deze gebasseer op de C-Cube chip dat kies ik zonder twijfel de C-Cube, de TV-out kwali is zoveel beter!!
tis dat ik nu een stand allone player heb anders had ik nu nog steeds dankbaar gebruik gemaakt van me DXr2
Kaartje is verder makkelijk te installeren en regio vrij te maken. Wel jammer dat ie geen DTS ondersteund!
Als ik mocht kiezen tussen de Realmagic based kaarten of deze gebasseer op de C-Cube chip dat kies ik zonder twijfel de C-Cube, de TV-out kwali is zoveel beter!!
tis dat ik nu een stand allone player heb anders had ik nu nog steeds dankbaar gebruik gemaakt van me DXr2
Ja, kijk, ik geloof je meteen als je zegt dat de TV kwaliteit super is, maar nogmaals, probleem is dat de DVD-drive er niet bij zit. Losse kaart dus. Vandaar de vraag; wat kan ik er nog mee doen (behalve meteen weggeven) op een p200/64Mb? Iemand een creatief idee? Fillumpies kijke ofzo?
DXR2 kaartje doet wat ie moet, je kan er perfect DVD of MPEG filmpjes mee afspelen op TV, de overlay is inderdaad kompleet brak (brightness/contrast/brr..).
DivX'jes her-encoderen naar mpeg, kan je die ook op TV bekijken zonder TV/out op je videokaart.
DivX'jes her-encoderen naar mpeg, kan je die ook op TV bekijken zonder TV/out op je videokaart.
This space intentionally left blank.
Ik zal eens even kijken of je dezelfde aansluiting op het kaartje hebt zitten als op mijn DXR3 kaart van Creative

dit is het ene uiteinde

dit is het andere uiteinde.
misschien dat je deze los bij Creative kunt krijgen.
dit is het ene uiteinde
dit is het andere uiteinde.
misschien dat je deze los bij Creative kunt krijgen.
geef maar aan mij 
[off-topic]
mooie pics (kwaliteit bedoel ik
[/off-topic]
[off-topic]
[/off-topic]
Je wilt niet weten hoe ik die gemaakt heb.Op dinsdag 22 januari 2002 13:39 schreef internetinfo het volgende:
geef maar aan mij
[off-topic]
[/off-topic]
...Op m'n p200...Dat worden lange nachten vrees ik...Op dinsdag 22 januari 2002 13:19 schreef dot.K het volgende:
By the way, die stekker lijkt er idd wel een beetje op, tenminste, er zit wel een s-video out op geloof ik. Ik ga vanavond effe kijken...
Pagina: 1