Beste casemod shop

Pagina: 1
Acties:

• Dagobert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11:14
Ik was wel eens benieuwd wat jullie de beste internet shop vinden voor al jullie tweak spul.

Ik koop nu bijna altijd alles bij oc-shop.com maar deze heeft niet altijd alles op voorraad. Duz welke shop is erg goed of welke heeft een groot assortiment. let me know...:)

I must insist that reading my posts is a prerequisite to replying to them. *KLICK*

• David
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-07 11:19
Ik vind niet echt dat er één perfecte cm-shop is in Nederland.

Veel casemodspul koop ik gewoon bij de lokale elektrboer of de lokale doe-het-zelf zaak.

Een stel Delta en Papst-fans heb ik laatst in Duitsland bij freezing-hardware.de gekocht, maar dat is niet NL.

Meeste shops hebben gewoon een te klein en te specifiek assortiment. oc-shop heeft bijvoorbeeld niet ontzettend veel casemodspullen.

Dato DUO synth voor twee

• MokerHamer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-07-2025
als er een shop was was het geen modden maar uitbrijden
net als een nieuwere beeldkaart kopen en zo............
het is de bedoeling dat je het zelf doet anders is er ook niks meer an

Op bovenstaande tekst rust ©copyright,
niets uit deze tekst mag gequote worden zonder toestemming van de schrijver

• Dagobert
Op maandag 21 januari 2002 13:23 schreef MokerHamer het volgende:
als er een shop was was het geen modden maar uitbrijden
net als een nieuwere beeldkaart kopen en zo............
het is de bedoeling dat je het zelf doet anders is er ook niks meer an
dat vind ik niet, als je een window kit koopt is het toch nog modden want je maakt hem er zelf in.

maar weet iemand waar ik de Rheobus kan kopen ? met die bruut mooie blauwe ledjes ?

I must insist that reading my posts is a prerequisite to replying to them. *KLICK*

Verwijderd

Op maandag 21 januari 2002 13:27 schreef Deacon het volgende:

[..]

maar weet iemand waar ik de Rheobus kan kopen ? met die bruut mooie blauwe ledjes ?
Hmmmm... electro boer op de hoek heeft ledjes... Je hebt zelf vast wel frontjes en die knoppies verkoopt de electro boer ook wel... *D

Na 10 keer met de soldeerbout op de verkeerde plek te hebben gezeten leer je het vanzelf... >:)

• snars
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
De Gamma/Doeland/Praxis. Geen twijfel over mogelijk. Ik haal er windowmods van onder de 10 euro >:)

I reject your reality, and substitute my own.

• Dagobert
het probleem is dat wij hier in dit gat geen locale electroboer hebben... |:( de eerste beste electroboer zit ongeveer 40 km verder op... en weet niet eens precies WAAR die zit... ;(

Pagina: 1