Radeon of Geforce 3

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

• Reveal!
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 18:44
Ik ga een nieuw videoplankje kopen...
Welke is beter/sneller ?
Radeon of de Geforce ?

TV-out kwaliteit is ook erg belangrijk...

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:14

bonzz.netninja

Niente baffi

humor topic ?
Search eens een eind weg en kom tot de conclusie dat er geen betere is, maar dat het nogal afhangt van wat je ermee wil gaan doen

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.wegmetbigtech.nl

Verwijderd

je maakt het leven van een moderator wel leuk zo he!

Verwijderd

radeon is sneller en mooier... die neem je dus

Verwijderd

Ik zou zeker even de FAQ lezen:

[topic=357641/1/25] en
zeker niet vergeten [topic=305287/1/25]

( en ik heb het vermoeden dat er zeer binnenkort zo'n geinig slotje op dit topic komt)

• Darkvater
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-08-2024

Darkvater

oh really?

slotje? Is al duizend keer langsgekomen.
Maar neem de Radeon2 maar.

Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-08 13:50

mvds

Totally awesome!

Op papier is de radeon sneller, maar de drivers halen niet uit de kaart wat erin zit waardoor de GF3 dus weer sneller is. De radeon ondersteund iets meer features dan de GF3 maar geen enkel spel gebruikt ze. Beeldkwaliteit van de Radeon (schijnt?) is beter dan die van de GF3 en de TV-out (schijnt?) beter te zijn dan die van de GF3.

Ik zeg schijnt aangezien ik niet uit eigen ervaring spreek. Erg belangijk (vind ik) is dat de Radeon misschen wel iets langzamer is, maar dat ie wel een heel stuk goekoper is dan de GF3... (ervan uitgaand dat je de Ti500 wilt hebben, de Ti200 is goedkoper dan de Radeon)

• Darkvater
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-08-2024

Darkvater

oh really?

Op maandag 21 januari 2002 13:24 schreef obsidian het volgende:
Beeldkwaliteit van de Radeon (schijnt?) is beter dan die van de GF3 en de TV-out (schijnt?) beter te zijn dan die van de GF3.
Nou, de spellen halen ook niet de max uit de GF3, dus dat maakt niks uit.

En dat 'schijnt', is ZEKER. Ik heb ook zo'n Radeon en het is net DVD kwaliteit op me tv met hun tv-out. Niet van die lelijke verbrandde kleueren van de GF :r

Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

Verwijderd

Hmm, je hebt een lager userid dan mij en nog weet je het searchknopje niet te vinden :(
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.