"In het verleden behaalde successen bieden geen garantie voor de toekomst"
"Geniet en drink met vaten"
De minder goede convergentie (ik denk dat dat het probleem met teletekst letters is) is subjectief. Wanneer het echt slecht is zou je terug moeten met de tv.
Natural motion kun je uitzetten en kijken of dat werkelijk een probleem is. Persoonlijk ervaar ik de DNR (ruisreductie) vaak als storender dus probeer ook die eens.
Daz de link die werkt
Ik heb zelf 32PW8504 met 100 HZ digital scan. En ik heb geen extra features als dolby , Natural motion. Gewoon een degelijke tv
- Eerst verkeerde rom, het beeld werd maar voor de helft gebruikt<li> Toen nog eens een nieuwe beeldbuis
, het rode kanon was niet goed meer. In het begin zag je een beetje rood verkeerd zitten. En later werd het steeds erger
. En toen was het zo erg dat de tv zichzelf uitzetten
.
Ik zou als ik jouw eerst eff testbeeld zoeken... En dan gaan kijken of je kleuren niet kloppen.
Verwijderd
Veel breedbeeld televisies van Philips hebben last van een groen achtige gloed boven en onder het beeld. Tevens ziet ie er dan erg wazig uit. Het is een defect in de televisie. HEt beste kun je hem meteen omruilen in de winkel waar je hem hebt gekocht nu kan het nog omdat je hem nog niet zo lang bezit.
Kijk in de winkel even of de nieuwe wel een goed beeld geeft.
ja , heb ehm net. Maar ik wil toch wel weten of t niet normaal isOp maandag 21 januari 2002 18:49 schreef polaris het volgende:
Die link werkt niet. En als hij niet goed is laat je hem gewoon repareren. Er zit toch nog garantie op?
Vind de oue (kapotte) 72 cm 4:3 Panasonic toch beter dan dit
de link werkt weer
Heb je bijgeleverde coax-kabel gebruikt? Bij mij leverde dit een wereld van verschil op met de oude.
Nog een tip: als je een dvd aansluit, zet de verbinding dan op RGB (moet je scartkabel wel volledig doorverbonden zijn) voor een superstrak beeld.
Het klinkt bij jou als een defect, wel lullig. Hoeveel heb je eigenlijk betaald?
Tip voor de mensen die in de Philips personeelswinkel kunnen kopen: t/m 5 februari 'slechts' 1.129,99, dit is echt een koopje voor deze wereld tv
100 Hz (niet 100 MHz...) heeft geen ruk met coax te maken. De TV zet het inkomende signaal om naar een digitaal beeld en zet DAT vervolgens 100 x per seconde op het scherm.Op maandag 21 januari 2002 20:19 schreef joosd het volgende:
heb soort gelijke van philips alleen 72 cm, wat belangrijk is: de coaxkabel moet geschikt zijn voor 100MHZ beeld en dat is normaal NIET, en de filter kan ook bepalend zijn. Echt een perfect tv'tje alleen het opwarmen bij het aanzetten is irri
de betaler vervuilt
Verdomme! (mn ouders) hebben er 1249 voor betaaldOp maandag 21 januari 2002 21:15 schreef Taxman het volgende:
Heb hem zelf ook, perfect!!!
Heb je bijgeleverde coax-kabel gebruikt? Bij mij leverde dit een wereld van verschil op met de oude.
Nog een tip: als je een dvd aansluit, zet de verbinding dan op RGB (moet je scartkabel wel volledig doorverbonden zijn) voor een superstrak beeld.
Het klinkt bij jou als een defect, wel lullig. Hoeveel heb je eigenlijk betaald?
Tip voor de mensen die in de Philips personeelswinkel kunnen kopen: t/m 5 februari 'slechts' 1.129,99, dit is echt een koopje voor deze wereld tv
ow en ja ik heb de bijgeleverde kabel gebruikt. Maar voor de rest is t echt een wereld tv!
ow en uh best een grote tv, enige kans dat Expert uhm ophaalt?
Trouwens, 1.249 bij Expert is goedkoop, bij Megapool hier in Apeldoorn was hij zelfs 1.499!!!
Hebben je ouders geen garantie bijgekocht? Zou hij dan niet thuis gerepareerd worden?
Binnen de fabrieksgarantie (waar hier dus nog sprake van is) komt een monteur van Philips sowieso thuis langs. Vermeld bij de aanmelding gewoon dat je graag het apparaat aan huis gemaakt hebt.Op dinsdag 22 januari 2002 05:45 schreef Taxman het volgende:
Nee, ik heb nergens last van.
Trouwens, 1.249 bij Expert is goedkoop, bij Megapool hier in Apeldoorn was hij zelfs 1.499!!!
Hebben je ouders geen garantie bijgekocht? Zou hij dan niet thuis gerepareerd worden?
Iemand weet hoe dat komt?
ps dr zit een jaar "all risk" oid. Zag ik staan op de factuur. Die gast wilde 5 jaar aansmere misschien dat dat beter was geweest
When people talk behind my back, they are in a good position to kiss my ass...
Mwah...als hij het eerste jaar niet stuk gaat houdt hij het vrijwel altijd de 4 jaar daarna ook wel uit hoor. Ik vind dat eerlijk gezegd weggegooid geld. Per slot van rekening kun je ook NA de garantieperiode terug als dat binnen een jaar of 10 is en de TV toch kapot is; de fabrikant is wettelijk verplicht dan een gedeelte van de reparatiekosten te vergoeden.Op dinsdag 22 januari 2002 08:15 schreef Saddam het volgende:
ps dr zit een jaar "all risk" oid. Zag ik staan op de factuur. Die gast wilde 5 jaar aansmere misschien dat dat beter was geweest
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
nee daar dacht ik ook al aan. Maar na alles verwijderd te hebben (video, dvd etc.) blijft t er nog zitten. Ik heb niet echt veel tijd door de week dus ik denk dat ik maar vrijdag ff een bezoekje ga brengen bij de winkel. Denk dat ze daar toch nix wetenOp dinsdag 22 januari 2002 16:50 schreef curry het volgende:
Heb je toevallig ook een stel luidsprekers naast je tv staan? Het kan ook dat die door de magneet erin, voor kleurstoringen zorgen.
ps heb geconstateerd dat er links onder een gele vlek zit en rechts onder een blauwe
Lijkt me een slechte beeldbuisOp dinsdag 22 januari 2002 20:29 schreef Saddam het volgende:
[..]
nee daar dacht ik ook al aan. Maar na alles verwijderd te hebben (video, dvd etc.) blijft t er nog zitten. Ik heb niet echt veel tijd door de week dus ik denk dat ik maar vrijdag ff een bezoekje ga brengen bij de winkel. Denk dat ze daar toch nix wetenmaar goed misschien een nieuwe?
ps heb geconstateerd dat er links onder een gele vlek zit en rechts onder een blauwe
waa!!!?? paar weken?! tsss krijg ik niet gewoon een nieuwe? ik wil toch een normale tv aanschaffen en als ie t niet doet dan een andere?Op dinsdag 22 januari 2002 20:46 schreef Termin8or het volgende:
[..]
Lijkt me een slechte beeldbuis. Dat kan een paar weken gaan duren
...
tss.. ik hoop t niet! anders wil (mn ouders) ik EEN ANDERE en geen PHILIPS
(of krijg ik wel een nieuwe?)