PC133 Cas 3 @ Cas 2???

Pagina: 1
Acties:

• Schmoove
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-08 11:58
Ik heb in me pc 2 chips van 256mb pc133 Cas 3 zitten. Dit zijn Apacer plankjes met Infenion chips erop.
Nu heb ik geprobeerd om deze dingen op Cas 2 te laten lopen en ik moet zeggen dat dat aardig lukt. Zelfs een 4 uur durende 3DMark2001 marathon en hij gaf geen krimp.

Mijn vraag is dus of ik het zo kan laten staan (op Cas 2 dus) of dat ik het toch beter terug kan zetten naar Cas 3???
Is het schadelijk om ze op Cas 2 te laten lopen???

• boesOne
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22:28

boesOne

meuh

niet schadelijk.. gewoon doen.. zolang ie stabiel is.. nice

I say we take off and nuke the entire site from orbit. It's the only way to be sure.

• Unagi
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-08 16:50

Unagi

Always aware...

Nee kan geen kwaad, mocht je systeem toch nog onstabiel worden dan kun je m altijd terugzetten op CAS 3

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Just do it. Daar gaan ze niet kapot van, van een te hoge voltage wel. Wordt het boeltje instabiel, dan kun je zoals gezegd nog altijd teruggaan naar CAS3 :)

• Carel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-08 23:33
Op maandag 21 januari 2002 13:05 schreef Schmoove het volgende:
Ik heb in me pc 2 chips van 256mb pc133 Cas 3 zitten. Dit zijn Apacer plankjes met Infenion chips erop.
Nu heb ik geprobeerd om deze dingen op Cas 2 te laten lopen en ik moet zeggen dat dat aardig lukt. Zelfs een 4 uur durende 3DMark2001 marathon en hij gaf geen krimp.

Mijn vraag is dus of ik het zo kan laten staan (op Cas 2 dus) of dat ik het toch beter terug kan zetten naar Cas 3???
Is het schadelijk om ze op Cas 2 te laten lopen???
infineon "SDRam" kan vrijwel altijd makkelijk cas 2 aan , ga er maar vanuit dat dit stabiel is...
Schadelijk is het op cas 2 zetten volgens mij nooit, hooguit een brakke windows of partitie, maar ik geloof niet dat geheugenchippies ervan kapot kunnen gaan, tenzij ze extreem moeten lopen en dan toch een misschien te hoge warmte productie hebben...