Hoi,
Ik heb verschillende problemen als ik de door mij ontwikkelde pagina in 1 van deze browsers bekijk. In IE werkt het wel allemaal. OK, hieronder de problemen met bijbehorende HTML (let niet op de \" en de invulling van variablen, deze komen uit een PHP bestand):
Netscape (4.7)
1. Tabel laat in iedere cel achtergrond zien
Terwijl ik dat dus niet wil. In IE en Opera wordt de complete tabel gevuld door 1 figuur, terwijl in NS iedere cel de figuur opnieuw laat zien.
2. Tabel hoogte op 100% zetten werkt niet
Ik weet dat dat een bekend probleem is (via search al meerdere topics over gezien) maar misschien dat iemand een mooie oplossing heeft om een tabel 100% hoog te maken?
Opera (6.0)
Bij de volgende tabel wordt de breedte van de 2 kolommen niet meegenomen, ze zijn biede gewoon 50%:
Ziet iemand wat er hier precies fout gaat? En hoe dit dan op te lossen is? (of te omzeilen
)
Ik heb verschillende problemen als ik de door mij ontwikkelde pagina in 1 van deze browsers bekijk. In IE werkt het wel allemaal. OK, hieronder de problemen met bijbehorende HTML (let niet op de \" en de invulling van variablen, deze komen uit een PHP bestand):
Netscape (4.7)
1. Tabel laat in iedere cel achtergrond zien
Terwijl ik dat dus niet wil. In IE en Opera wordt de complete tabel gevuld door 1 figuur, terwijl in NS iedere cel de figuur opnieuw laat zien.
code:
1
2
| <TABLE WIDTH=\"773\" HEIGHT=\"100%\" VALIGN=\"top\" BORDER=\"1\" BACKGROUND=\"$ag\" BGCOLOR=\"#$agkl\"> |
2. Tabel hoogte op 100% zetten werkt niet
Ik weet dat dat een bekend probleem is (via search al meerdere topics over gezien) maar misschien dat iemand een mooie oplossing heeft om een tabel 100% hoog te maken?
Opera (6.0)
Bij de volgende tabel wordt de breedte van de 2 kolommen niet meegenomen, ze zijn biede gewoon 50%:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
| <TABLE WIDTH=\"773\" HEIGHT=\"100%\" VALIGN=\"top\" BORDER=\"1\"
BACKGROUND=\"$ag\" BGCOLOR=\"#$agkl\">
<TR>
<TD ALIGN=\"right\" WIDTH=\"100%\" COLSPAN=\"2\" HEIGHT=\"76\">
(Inhoud)
</TD>
</TR>
<TR>
<TD VALIGN=\"top\" ALIGN=\"left\" WIDTH=\"175\">
(Inhoud)
</TD>
<TD BGCOLOR=\"#$agkl\" WIDTH=\"598\" ALIGN=\"left\" VALIGN=\"top\">
(Inhoud)
</TD>
</TR> |
Ziet iemand wat er hier precies fout gaat? En hoe dit dan op te lossen is? (of te omzeilen
If nothing is written below, I was the last to reply...