Trying to establish voice contact... please yell into keyboard.
M'n vriendin heeft ook zo'n ding dus ik ben er ook ff mee bezig geweest.
Ik draai win2000 en als je em dan de 1e keer voor je infrarood legt dan installeert ie hier automatisch een ericsson modem driver (voor draadloos internetten dus).
Ringtones zou je dan ook moeten kunnen uploaden, maar hoe weet ik niet. De logo's gaan heel simpel, gewoon met windows "bestand via infrarood verzenden" en dan pakt je GSM em aan als operator logo. Geen xtra software nodig dus.. Het formaat waarin de bestanden staan weet ik ff niet uit me hoofd meer, maar volgens mij gewoon gifjes (of jpg). Als je er niet uitkomt kan ik ev. vanavond (thuis) nog wel ff kijken.
Misschien gaat het met de ringtones dus wel hetzelfde, maar dan weet ik niet in welk formaat je ze dan zou moeten uppen naar je GSM. Hier las ik wel iets meer info ringtones op de ericsson, maar ik kwamer niet echt verder mee: http://www.weethet.nl/dutch/gsm_ringtones_ericsson.htm
Ik denk dat je die dus maar gewoon handmatig met die composer moet intikken.
Ik draai win2000 en als je em dan de 1e keer voor je infrarood legt dan installeert ie hier automatisch een ericsson modem driver (voor draadloos internetten dus).
Ringtones zou je dan ook moeten kunnen uploaden, maar hoe weet ik niet. De logo's gaan heel simpel, gewoon met windows "bestand via infrarood verzenden" en dan pakt je GSM em aan als operator logo. Geen xtra software nodig dus.. Het formaat waarin de bestanden staan weet ik ff niet uit me hoofd meer, maar volgens mij gewoon gifjes (of jpg). Als je er niet uitkomt kan ik ev. vanavond (thuis) nog wel ff kijken.
Misschien gaat het met de ringtones dus wel hetzelfde, maar dan weet ik niet in welk formaat je ze dan zou moeten uppen naar je GSM. Hier las ik wel iets meer info ringtones op de ericsson, maar ik kwamer niet echt verder mee: http://www.weethet.nl/dutch/gsm_ringtones_ericsson.htm
Ik denk dat je die dus maar gewoon handmatig met die composer moet intikken.
Wees consequent, maar niet altijd
Ja, dat 'zend via IR' had ik zelf ook moeten weten. Sorry voor die onbenullige vraag.
De GIFjes ondersteunen 4 grijswaarden (2 bits) en zijn 72x28 pixels.
Een muziek-bestandje ziet er als volgt uit (extensie emy):
BEGIN:EMELODY
VERSION:1.0
MELODY:b+#db+#fb+#db+#fb+#db+#fb+#db+#f+eb+gb+eb+gb+eb+gb+eb+g
END:EMELODY
De GIFjes ondersteunen 4 grijswaarden (2 bits) en zijn 72x28 pixels.
Een muziek-bestandje ziet er als volgt uit (extensie emy):
BEGIN:EMELODY
VERSION:1.0
MELODY:b+#db+#fb+#db+#fb+#db+#fb+#db+#f+eb+gb+eb+gb+eb+gb+eb+g
END:EMELODY
Trying to establish voice contact... please yell into keyboard.
En die muziekjes kan je dus ook gewoon versturen op die manier waarop je die gifjes stuurt...??
Thnks... kzal het vanavond ff melden dan kan ze daar ook weer mee aan de slag
Thnks... kzal het vanavond ff melden dan kan ze daar ook weer mee aan de slag
edit:
Het werkt idd, thanks!
Ik heb toch aardig wat gezocht toen, maar echt niets gevonden..toch vaag dat dat zo "verstopt zit" of heb ik toch niet goed gezocht..??
Het werkt idd, thanks!
Ik heb toch aardig wat gezocht toen, maar echt niets gevonden..toch vaag dat dat zo "verstopt zit" of heb ik toch niet goed gezocht..??
Wees consequent, maar niet altijd