DVI vraagje

Pagina: 1
Acties:

• g3
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-07 21:53
Ik heb een 18inch LCD panel met DVI ingang (en normaal VGA natuurlijk). Nu wil ik een nieuwe videokaart kopen.

Mijn vraag is:
als ik een kaart koop met DVI uitgang, kan ik die dus gebruiken voor het LCD panel. Kan ik de normale VGA uitgang daarnaast ook gebruiken voor een CRT monitor (dan heb je dus hetzelfde als Twinview)

heeft iemand dit al gedaan?

gr

Verwijderd

Als je een kaartje bedoelt zoals de ATI waar je 1 DVI en 1 D-Sub aansluiting hebt dan kan je gelijk wat aansluiten aan die uitgangen.

Je kan op die DVI een lcd en op die D-Sub een CRT. Je kan ook op die D-Sub een lcd en op die DVI een CRT of welke combinaties je ook maar wil maken.

• _mARCO_
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08 15:17

_mARCO_

Hier staat niks

Die nieuwe ATI kaarten zijn inderdaad erg interessant daarvoor.

Je kunt op de DVI die LCD aansluiten en op de andere aansluiting een gewone beeldbuismonitor. Het leuke is dat je op de LCD en op de monitor niet hetzelfde beeld hoeft te hebben, je kunt dus op het ene scherm gamen en op het andere scherm surfen ofzo.

sigloos

• g3
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-07 21:53
bedankt.
In principe moet het dan ook kunnen met bijv
deze kaart:
Leadtek Winfast Titanium 200 TDH 64Mb DDR TV+DVI :)
Heeft volgens mij ook een Analoge VGA aansluiting (gebruik je dus voor de CRT) EN een DVI uitgang (voor het LCD panel)

Weet iemand of dit inderdaad dan (goed) werkt??

• Knakker
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 31-07 17:39
Op maandag 21 januari 2002 14:56 schreef g3 het volgende:
bedankt.
In principe moet het dan ook kunnen met bijv
deze kaart:
Leadtek Winfast Titanium 200 TDH 64Mb DDR TV+DVI :)
Heeft volgens mij ook een Analoge VGA aansluiting (gebruik je dus voor de CRT) EN een DVI uitgang (voor het LCD panel)

Weet iemand of dit inderdaad dan (goed) werkt??
NVidia Geforce kaarten hebben voor zover ik weet een bar slechte dualhead, dus ik zou gewoon voor een ATi Radeon 8500 gaan, kost je hetzelfde en is over het algemeen nog sneller ook.

Geef mij maar een Warsteiner.