Toon posts:

HLDS server vét sneller maken!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ff een tip voor de linuxserver-draaiers onder ons: http://www.udpsoft.com/booster/
Het werkt prima, ze hadden het laatst op de Wageningen server draaien en de ping daalde gemiddeld met 20, naar rond de 30. Nu heb ik tegelijkertijd ook een vraag, weet iemand een soortgelijke patch voor de Windows HLDS?

Verwijderd

Topicstarter
niemand geinteresseerd schijnbaar, maar kan iemand me aan een dergelijke oplossing voor windows helpen?

• Wasp
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:56
offtopic:
Half-Life Dedicated Server server? :D

Ryzen 9 5900X, MSI Tomahawk MAX, 32GB RAM, Nvidia RTX 4070 Ti | Mijn livesets

• MM-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-11-2023

MM-

Is goed als je maar 1hlds draait, want het vreet wel cpu...

• Plantje
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-12-2020

Plantje

groei ;)

thx thuis ff proberen :)

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-02 21:19
m'n broer openede gister een mailtje met hlds.exe was dat nieuwe virus :(

Verwijderd

RTFM :P
When are you going to make a windows version?

Dunno. It may require a bit more work than with Linux. Probably not anyday soon.. But then again you never know :)

Verwijderd

Op maandag 21 januari 2002 12:32 schreef neographikal het volgende:
ff een tip voor de linuxserver-draaiers onder ons: http://www.udpsoft.com/booster/
Het werkt prima, ze hadden het laatst op de Wageningen server draaien en de ping daalde gemiddeld met 20, naar rond de 30. Nu heb ik tegelijkertijd ook een vraag, weet iemand een soortgelijke patch voor de Windows HLDS?
Dat klopt wel die 20 pingvermindering. Pingbooster corrigeert namelijk een flaw in de netcode van HL. Kijk eens op www.geekboys.org. BDS heeft daar ergens een artikeltje geschreven over de netcode.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 22 januari 2002 10:14 schreef William het volgende:

[..]

Dat klopt wel die 20 pingvermindering. Pingbooster corrigeert namelijk een flaw in de netcode van HL. Kijk eens op www.geekboys.org. BDS heeft daar ergens een artikeltje geschreven over de netcode.
zoals gezegd, wageningen Uni nooit zow snel, maar met die plugin was ie retesnel, bijna niveau euronerds.... ping 17(in de ochtend), op wageningen 23...
Pagina: 1