gegevens versturen naar pda/mobiel

Pagina: 1
Acties:

• Jaspertje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-08 16:04

Jaspertje

Max & Milo.. lief

Topicstarter
Ik wil via office gegevens naar mn mobiel versturen, bijvoorbeeld verjaardagen. nu weet ik hier niets vanaf maar ik moet toch ergens beginnen. Een aantal vragen..

- Welke talen zijn er om dit te bewerkstelligen (moet ik wel in een taal denken?)
- onder welk platform moet ik dit maken?
- Zijn er extra kosten aan het verzenden?
- Ondersteund office dit?
- Heb ik nog extra hardware software nodig, of volstaat notepad(simpel voorbeeld).

Als iemand meer info heeft of een site weet graag

Verwijderd

Je kunt via je infrarood of met en datakabel communiceren met je mobiel/pda. Daarnaast heb je dan de software nodig die zorgt dat outlook en apparaat met elkaar synchroniseren.

• Jaspertje

Jaspertje

Max & Milo.. lief

Topicstarter
maar dat is dus op korte afstand. kan het ook naar de andere kant van de wereld, en heb je nog speciale software in je pda/mobiel nodig?

Verwijderd

In dat geval kan je bij bijvoorbeeld bij de Nokia VCards verzenden, maar dat kan alleen van GSM naar GSM en dat kost je de kosten van een SMS per card.

• Jaspertje

Jaspertje

Max & Milo.. lief

Topicstarter
en emails verzenden via bijv pda. Moet dan je pda naast je computer liggen zodat ie eigelijk via je computer gaat, of kan dat via WAP. Maar dan wel zo dat ie te synchoniseren is met je computer?

Verwijderd

Je kan via sommige wapsites syncen, maar bijvoorbeeld ook via www.myvisto.com

• Jaspertje

Jaspertje

Max & Milo.. lief

Topicstarter
en is er ook iets om software voor een pda te schrijven, of is dat "gewoon" in C of Java of zoiets
Pagina: 1