Op maandag 21 januari 2002 23:34 schreef nelis het volgende:
Een streepje is herkenbaarder dan een gewone nick zoals ik hierboven heb uitgelegd
Voor jou misschien wel, ach, en ik vind het ook allemaal prima, en van mij hoeft die naam ook niet veranderd te worden, ik kan me alleen wel enigzinds voorstellen, waarom de topicstarter dit aankaarte, that's all..
Nee, users als 'r00tie' en 'rootie' hou je wel uit elkaar wil je zeggen? Of 'cheatah' en 'cheetah', 'prototype' en 'pr0t0type', enz, enz.
Niet meteen nee, maar dan moet je op andere herkenningspunten gaan letten.. En ik denk dat bovenstaande users niet allemaal in eenzelfde forum komen, en dat je ze op die manier wel uitelkaar kan houden...
Sterker nog, 20 users met een amd-icoon (en nou niet zeuren dat het daar niet over gaat, het heeft er immers wel mee te maken) zijn zo onherkenbaar als wat. Om over random icoons maar helemaal niet te spreken.
Je bedoelt zo'n icoon-hoer (En dat zijn zijn eigen woorden, voordat iedereen over mij heenvalt

) als HlpDsK ? Tis vreemd, maar die herken ik altijd wel (Zonder naar z'n rooie nick te kijken that is).. Ook Jotti heeft wisselende icoontjes, net zoals ik.. En Jotti is herkenbaar, en ik ook.. Maar je hebt gelijk voor wat betreft hetzelfde icoon, da's ook niet echt handig, al denk ik, als je regelmatig in een forum komt, je al snel de vaste gebruikers eruit haalt..
En moet dat allemaal maar verboden worden? Beetje onrealistisch vind je niet?

Klopt helemaal, zeker met 30K users... Maar daar ging dit ook helemaal niet om, het feit is gewoon, dat sommige namen nou eenmaal snel te verwarren zijn.. en een simpel streepje is er daar wel een heel mooi voorbeeld van...