Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Nickname change request (niet voor mij)

Pagina: 1
Acties:

• Nielsz
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
[url="http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/46067]http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/46067[/url]

deze user heeft als nickname "-"; en dat gaat mij net weer een beetje te ver.

edit: topictitle moet nickname change request zijn |:(

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Die heb ik al eerder voorbij zien komen in of SU of LA :{

De eerste ____________ vond ik wel grappig. Dit soort dingen beginnen nu een beetje irritant te worden :{

• Bolk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Mja, maar hij heeft toch al aardig wat posts..

tis irritant daar niet van..

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

• Nielsz
  • Niet online
Op maandag 21 januari 2002 11:59 schreef bolk het volgende:
Mja, maar hij heeft toch al aardig wat posts..

tis irritant daar niet van..
Ja, met een gemiddelde van 40 ofzo.

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Op maandag 21 januari 2002 12:00 schreef Nielsz het volgende:

[..]

ow, niet op gelet :P

• Nielsz
  • Niet online
Op maandag 21 januari 2002 12:17 schreef bolk het volgende:

[..]

ow, niet op gelet :P
Dat had je natuurlijk al uit het userid kunnen opmaken ;)

• OProg

OProg

Molletje

Gevonden :P

[topic=384817/1/25]

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Op maandag 21 januari 2002 12:19 schreef Nielsz het volgende:

[..]

Dat had je natuurlijk al uit het userid kunnen opmaken ;)
no excuse sir :P

• Nielsz
  • Niet online
Tja, :{

Dat het kan betekend natuurlijk niet dat het mag.
En aangezien lange layoutopfuckende usernamen wel eens veranderd zijn, kan dit ook gewoon.

Jullie maken het jezelf onnodig moeilijk omdat over een paar maanden deze vraag terugkomt, en dan wordt het moeilijker omdat hij hier al zolang zit. :{

[added: dit is geen reply op bolk btw, maar op het andere topic :) ]

• BreadFan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Op maandag 21 januari 2002 12:00 schreef Nielsz het volgende:

[..]

Yeiks!

We have another addict! :P

• Nielsz
  • Niet online
En als strax FemmeGeiteBreier registreer, dan wordt hij wel weggehaalt, en deze niet. Beetje krom jongens.

Verwijderd

Ik ga ff in je sig klikken Nielsz, neem er een koekje bij ;)

• Nielsz
  • Niet online
Op maandag 21 januari 2002 13:22 schreef Courage het volgende:
Ik ga ff in je sig klikken Nielsz, neem er een koekje bij ;)
Hmm lekker jodekoeken :)

Diegene die zo aardig is geweest om de titel te veranderen mag natuurlijk ook wel even zijn mening spuien hier :)

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-11 22:53

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Ik heb de titel ff voor je aangepast.
En over mijn mening: persoonlijk ben ik tegen dergelijke usernames. En loopt ook al een discussie over in het Crew-forum. (Overigens niet naar aanleiding van dit topic, maar al eerderderder) :)

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

• Nielsz
  • Niet online
Op maandag 21 januari 2002 14:05 schreef Oscar the Grouch het volgende:
Ik heb de titel ff voor je aangepast.
En over mijn mening: persoonlijk ben ik tegen dergelijke usernames. En loopt ook al een discussie over in het Crew-forum. (Overigens niet naar aanleiding van dit topic, maar al eerderderder) :)
:* ;)

Maar ondertussen is het al maanden zo dat er zulke users bestaan, en er wordt gewoon geen actie ondernomen.

• Flaman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-12-2022
Wat boeit het eigelijk?

• Jive
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-11 17:27

Jive

MooMooMastah

Op maandag 21 januari 2002 14:25 schreef Flaman_Creationz het volgende:
Wat boeit het eigelijk?
Persoonlijk vind ik dat het eigenlijk gewoon mogelijk zou moeten zijn om een Nickname wijziging aan te vragen.

Afgezien van dat het mogelijk moet zijn om dat te vragen, vind ik het idd erg irritant om mensen met zulke username's te zien.

Is het dan echt zo moeilijk om een normale nick te verzinnen.

Jive's Box
Jive @ DNET

• Nielsz
  • Niet online
Op maandag 21 januari 2002 14:25 schreef Flaman_Creationz het volgende:
Wat boeit het eigelijk?
wat zeggen jouw ouders tegen jou? Toch ook gewoon je naam? Of zeggen ze: "Hej jij daar, die met die schoenene"
Net zoals in het echte leven hebben mensen namen, om ernaar te refereren.

• Flaman
rofl wat een gezeik

surfen jullie de hele dag het internet af om te gaan mierenneuken? Wat maakt het nou uit of iemand een - als nick heeft.

Hij valt toch niet op tussen 30k users

• Nielsz
  • Niet online
Op maandag 21 januari 2002 14:48 schreef Flaman_Creationz het volgende:
rofl wat een gezeik

surfen jullie de hele dag het internet af om te gaan mierenneuken? Wat maakt het nou uit of iemand een - als nick heeft.

Hij valt toch niet op tussen 30k users
Zeggeh, als jij toch niets anders te doen heb dan te zeiken, ga jij dan ff lekker terug naar de HK ofzo :{

• Flaman
Op maandag 21 januari 2002 14:55 schreef Nielsz het volgende:

[..]

Zeggeh, als jij toch niets anders te doen heb dan te zeiken, ga jij dan ff lekker terug naar de HK ofzo :{
Wat is jou probleem? Wie loopt hier nou te zeiken?

POT - KETEL - ZWART

HK? :? Is dat het algemene zeikforum dan?

• OProg

OProg

Molletje

Op maandag 21 januari 2002 15:03 schreef Flaman_Creationz het volgende:

[..]

Wat is jou probleem? Wie loopt hier nou te zeiken?

POT - KETEL - ZWART

HK? :? Is dat het algemene zeikforum dan?
Er loopt hier gewoon een discussie over nicknames als "-". Als jij dat gezeik vindt, kom hier dan gewoon niet... :{

• Flaman
Ik wil gewoon weten wat er zo erg aan is. Wat er zo absoluut dag-verstorend aan is.

Ik participeer aan de discussie gewoon hoor.

* Flaman merkt dat mensen hier de dingen veel te serieus nemen

• Nielsz
  • Niet online
Op maandag 21 januari 2002 15:06 schreef Flaman_Creationz het volgende:
Ik wil gewoon weten wat er zo erg aan is. Wat er zo absoluut dag-verstorend aan is.

Dat komt omdat het hier niet de HK is :z

• OProg

OProg

Molletje

Dat er hier mensen zijn die nicknames als "_" "-" "_-_" irritant vinden. Daar hebben loopt hier een 'discussie' over.

* OProg merkt dat als sommige users het hier voor het zeggen hadden het binnen no-time een %&84#-zooi zou zijn, want alles zou 'gezeik' en veel te serieus zijn
Op maandag 21 januari 2002 15:09 schreef Nielsz het volgende:

[..]

Dat komt omdat het hier niet de HK is :z
Zit wel iets in :z

Verwijderd

De nick is mij persoonlijk nog niet opgevallen, maar zou ik hem wel tegenkomen, dan zou het hoogstwaarschijnlijk nogal irritant overkomen. Zulke tekens (het is geen naam of nick) moeten gewoon niet kunnen. Bij registratie wordt niet voor niets gevraagd om een nick, en niet om een leesteken oid.

En voor de 'discussie deelnemer'; bijne alleen gezeik en mierenneuken typen noem ik niet deelnemen aan een discussie...

Verwijderd

Hoe moeilijk kan 't zijn om even een kleine regexp in te bouwen bij de registratie op GoT? Minimaal 2 letters in de nick ofzo... ik noem maar wat...

• mulder
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:10

mulder

ik spuug op het trottoir

Op maandag 21 januari 2002 11:57 schreef Nielsz het volgende:

deze user heeft als nickname "-"; en dat gaat mij net weer een beetje te ver.
DIT gaat mij te ver. Wat is het probleem nou? Misschien kan ik er wel niet tegen dat iemand een rode hoed draagt, big deal, dan ga ik toch niet vragen of ie z'n hoed af wil doen "omdat het mij te ver gaat". Rot toch op, word hier langzamerhand steeds pissiger om, dat bekrompen gedrag. Zoek het woord tolerantie eens op. Dit is kleine kinderen gedrag.

oogjes open, snaveltjes dicht

• MartNL
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:25

MartNL

Ik wil ook graag zo'n :-) usernaam .
Is het mogelijk om die van mij te veranderen??? :+

• Nielsz
  • Niet online
Op maandag 21 januari 2002 16:12 blaatte El_Mundo wat
[..]
:Z

Verwijderd

Op maandag 21 januari 2002 16:12 schreef El_Mundo het volgende:

DIT gaat mij te ver. Wat is het probleem nou? Misschien kan ik er wel niet tegen dat iemand een rode hoed draagt, big deal, dan ga ik toch niet vragen of ie z'n hoed af wil doen "omdat het mij te ver gaat". Rot toch op, word hier langzamerhand steeds pissiger om, dat bekrompen gedrag. Zoek het woord tolerantie eens op. Dit is kleine kinderen gedrag.
Tja de mensen die hier nog wat vaker dan jij komen, ergeren zich iets sneller aan zulke dingetjes.

Maar ik snap best dat er weinig aan nickname veranderen gedaan wordt, dus moet het inderdaad heel snel onmogelijk worden om zulke IMHO achterlijke namen te registreren.

1 keer is leuk, 2 keer is al irritant.

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-11 22:53

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Ga ajb niet tegen elkaar lopen flamen enzo, probeer gewoon een discussie te houden.
Wat Nielz volgens mij tegen heeft op _ als username is de slechte herkenbaarheid. En dat moet ik wel met hem eens zijn.

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12:06
Op maandag 21 januari 2002 15:51 schreef sjeemz het volgende:
Hoe moeilijk kan 't zijn om even een kleine regexp in te bouwen bij de registratie op GoT? Minimaal 2 letters in de nick ofzo... ik noem maar wat...
Als jij een tooltje hebt wat ge'zend'e php code kan decoderen.

• mulder
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:10

mulder

ik spuug op het trottoir

Tja, Nielsz...kijk mannetje als jij irriteren MIJ weer. Maar ik kan dat negeren. Ik ren niet vingerwijzend naar LA of SU. Be a man.

oogjes open, snaveltjes dicht

Verwijderd

Op maandag 21 januari 2002 16:25 schreef El_Mundo het volgende:
Tja, Nielsz...kijk mannetje als jij irriteren MIJ weer. Maar ik kan dat negeren. Ik ren niet vingerwijzend naar LA of SU. Be a man.
Kap nou eens met flamen man, moeite met lezen?

• Blue-eagle
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Als iemand met de naam Adolf komt komen er al topics over die naam. Want iedereen denkt aan diegene die WW2 een belangrijke wending heeft gegeven.

Als iemand nou '-' heet boeit dat toch niet, de username verschaft mij geen informatie, en daar is hij ook niet voor bedoeld. Hij is er voor herkenning door anderen, en reken maar dat '-' opvalt.

Het gaat mij om wat iemand post, niet om wat zijn nick is :{

Verder heb ik respect voor andere meningen. Als jullie die van mij ook nog even goed willen lezen..

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Ik snap het wel hoor :)

Als ik JvS ofzo wil aanspreken, gaat dat makkelijk :)

"JvS, heb jij..."

Maar bij -

"-, heb jij..."

Het komt niet echt goed over zeg maar..

• Nielsz
  • Niet online
Op maandag 21 januari 2002 17:02 schreef saviour het volgende:

"JvS, heb jij..."

Maar bij -

"-, heb jij..."

Juist, idd jah.
En om de vergelijking met Adolf maar weer eens te trekken:
Iemand met zo'n nickname zou ook heel goed Adolf hebben kunnen kiezen, want zo'n naam is bedoelt om de aandacht te trekken imho.
Nee ik zeg niet dat "-" een hitler/neonazi is

Verwijderd

Op maandag 21 januari 2002 17:06 schreef Nielsz het volgende:

... want zo'n naam is bedoelt om de aandacht te trekken imho.
Als je het mij vraagt is zo'n naam ook bedoeld om irritant te zijn.
Hij post ook wel opvallend veel voor een nieuweling...

• Nielsz
  • Niet online
Op maandag 21 januari 2002 17:10 schreef Cheatah het volgende:

[..]

Als je het mij vraagt is zo'n naam ook bedoeld om irritant te zijn.
Hij post ook wel opvallend veel voor een nieuweling...
1. ja :)
2. Volgens mij mogen wij daar allebij niets over zeggen, ik ken de tijd nog wel dat ik een gemiddelde van 46 had :)

Verwijderd

Op maandag 21 januari 2002 16:53 schreef Blue-eagle het volgende:
Als iemand met de naam Adolf komt komen er al topics over die naam. Want iedereen denkt aan diegene die WW2 een belangrijke wending heeft gegeven.
Nou ja, overdrijven is ook een vak he ;) 'k denk niet dat er mensen op GoT komen die last hebben gehad van die bewuste Adolf, hooguit een hand vol. Zoiets is tijdgebonden en die tijd is voorbij. Maargoed, dat is weer een totaal ander onderwerp..

• moto-moi
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Ik herken mensen aan hun naam, en een user die '_' heet, of eentje die '__' heet, die hou _ik_ niet uitelkaar... Da's redelijk vervelend vind, but then again, ik kom dat soort namen niet tegen in NOS, dus het zal mij een zorg zijn ;) :D

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Verwijderd

:o

problemen met me Nick
problemen met me Icon
1e OW an me broek...

• Flaman
Op maandag 21 januari 2002 18:30 schreef moto-moi het volgende:

[..]

Ik herken mensen aan hun naam, en een user die '_' heet, of eentje die '__' heet, die hou _ik_ niet uitelkaar... Da's redelijk vervelend vind, but then again, ik kom dat soort namen niet tegen in NOS, dus het zal mij een zorg zijn ;) :D
nou ik denk dat user - erg opvalt hoor :D als je hem ziet posten. Er is er namelijk maar 1 van.

Wat ik wel een goede vind is dat er nicks vanaf 4 letters moeten zijn.
Maar er zijn hier geloof ik 4 users met sinterklaas in hun nick. Zijn hun nicks ook veranderd??

Dat bedoelde ik met dat zeiken, gelijk weer een topic starten omdat iemand zon OH ZO STORENDE nickname heeft. Grow up zeg. En dan nog tegen iemand die kritiek levert, ik zelf dus, een beetje gaan snauwen. En dan kon ik geen discussie houden? :? vreemd....

En ik was de gene die naar de HK moest? Voor uwer informatie hou ik mij niet zo veel bezig met de HK.
Op maandag 21 januari 2002 16:26 schreef Cheatah het volgende:

[..]

Kap nou eens met flamen man, moeite met lezen?
en regular user als jij zou wel moeten weten wat flamen is nietwaar?

Enfin, goed idee als dit soort nicks in de toekomst niet meer kunnen, maar om nou te miepen dat user - te ver gaat met zijn nick.......

• Oefening
  • Niet online
Op maandag 21 januari 2002 13:20 schreef Nielsz het volgende:
En als strax FemmeGeiteBreier registreer, dan wordt hij wel weggehaalt, en deze niet. Beetje krom jongens.
Eerder krom geredeneerd van jou. Nicks als 'femmegeitebreier', 'kutturken' of 'kijkmijdelayoutopfokken' hebben een heel andere invloed dan deze en dús vallen ze niet met elkaar te vergelijken. ''Amerika onder vuur' is dicht dus kan 'nieuws sport, tv en muziek' ook wel dicht omdat daar ook veel topics in voorkomen waarvan de onderwerpen maar tijdelijk aandacht krijgen' is net zo krom geredeneerd als jouw stelling.

Dat wil niet zeggen dat ik dit een fijne nick vind, alhoewel ik wel van mening ben dat hij er niet toe gedwongen 'mag' worden om zijn nick te veranderen. Nicks als 'p', '4', '34blaat62', 'WhAtEvEr' en 'H3110m5T3' worden vaak ook als irritant beschouwd maar dat wil nog niet zeggen dat ze per se veranderd moeten worden. Net zoals topics die bijna (!) niemand boeien ook niet gesloten worden.

• Oefening
  • Niet online
Op maandag 21 januari 2002 15:05 schreef OProg het volgende:

[..]

Er loopt hier gewoon een discussie over nicknames als "-". Als jij dat gezeik vindt, kom hier dan gewoon niet... :{
Hij mag toch zijn mening geven of niet? Valt me steeds vaker op dat je het tegenwoordig in LA zo'n beetje verplicht eens te zijn met de topicstarter.

Alsof flames richting HK en persoonlijke aanvallen iets bijdragen aan een discussie...
Op maandag 21 januari 2002 16:20 schreef Oscar the Grouch het volgende:
Wat Nielz volgens mij tegen heeft op _ als username is de slechte herkenbaarheid. En dat moet ik wel met hem eens zijn.
Hij is júist herkenbaar ('speciale' dingen vallen immers snel op en worden beter onthouden (het feit dat we deze discussie voeren zegt al genoeg)), dus dat kan het punt niet zijn.
Op maandag 21 januari 2002 17:02 schreef saviour het volgende:

"JvS, heb jij..."

Maar bij -

"-, heb jij..."

Dan noem je hem toch streep, sim-pel. Alsof nicks als die ik hierboven heb genoemd makkelijk uit te spreken zijn/uit het hoofd te typen zijn.
Op maandag 21 januari 2002 17:52 schreef Zotty het volgende:

[..]

Nou ja, overdrijven is ook een vak he ;) 'k denk niet dat er mensen op GoT komen die last hebben gehad van die bewuste Adolf, hooguit een hand vol. Zoiets is tijdgebonden en die tijd is voorbij. Maargoed, dat is weer een totaal ander onderwerp..
Ik heb ook geen enkele last gehad van die vliegtuigaanslagen maar drie keer raden wat er was gebeurd als ik een nick met betrekking daarop had genomen. Maar dan heb je het over het uitlokken van reacties en in dit geval niet (er zijn immers ook mensen die nicks als die ik hierboven noemde mooi/cool/gaaf/leuk/fijn vinden) Maargoed, dat is idd een ander onderwerp.

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:46

BrZ

Op maandag 21 januari 2002 21:15 schreef Flaman_Creationz het volgende:
;(

Maar goed, mischien ligt het aan mij, maar een nickname is niet een verzameling leestekens... :{

• Oefening
  • Niet online
Op maandag 21 januari 2002 18:30 schreef moto-moi het volgende:

[..]

Ik herken mensen aan hun naam,
Een streepje is herkenbaarder dan een gewone nick zoals ik hierboven heb uitgelegd
en een user die '_' heet, of eentje die '__' heet, die hou _ik_ niet uitelkaar...
Nee, users als 'r00tie' en 'rootie' hou je wel uit elkaar wil je zeggen? Of 'cheatah' en 'cheetah', 'prototype' en 'pr0t0type', enz, enz. Sterker nog, 20 users met een amd-icoon (en nou niet zeuren dat het daar niet over gaat, het heeft er immers wel mee te maken) zijn zo onherkenbaar als wat. Om over random icoons maar helemaal niet te spreken.

En moet dat allemaal verboden worden? Beetje onrealistisch vind je niet? :)

• moto-moi
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Op maandag 21 januari 2002 23:34 schreef nelis het volgende:
Een streepje is herkenbaarder dan een gewone nick zoals ik hierboven heb uitgelegd
Voor jou misschien wel, ach, en ik vind het ook allemaal prima, en van mij hoeft die naam ook niet veranderd te worden, ik kan me alleen wel enigzinds voorstellen, waarom de topicstarter dit aankaarte, that's all..
Nee, users als 'r00tie' en 'rootie' hou je wel uit elkaar wil je zeggen? Of 'cheatah' en 'cheetah', 'prototype' en 'pr0t0type', enz, enz.
Niet meteen nee, maar dan moet je op andere herkenningspunten gaan letten.. En ik denk dat bovenstaande users niet allemaal in eenzelfde forum komen, en dat je ze op die manier wel uitelkaar kan houden...
Sterker nog, 20 users met een amd-icoon (en nou niet zeuren dat het daar niet over gaat, het heeft er immers wel mee te maken) zijn zo onherkenbaar als wat. Om over random icoons maar helemaal niet te spreken.
Je bedoelt zo'n icoon-hoer (En dat zijn zijn eigen woorden, voordat iedereen over mij heenvalt :D ) als HlpDsK ? Tis vreemd, maar die herken ik altijd wel (Zonder naar z'n rooie nick te kijken that is).. Ook Jotti heeft wisselende icoontjes, net zoals ik.. En Jotti is herkenbaar, en ik ook.. Maar je hebt gelijk voor wat betreft hetzelfde icoon, da's ook niet echt handig, al denk ik, als je regelmatig in een forum komt, je al snel de vaste gebruikers eruit haalt..
En moet dat allemaal maar verboden worden? Beetje onrealistisch vind je niet? :)
Klopt helemaal, zeker met 30K users... Maar daar ging dit ook helemaal niet om, het feit is gewoon, dat sommige namen nou eenmaal snel te verwarren zijn.. en een simpel streepje is er daar wel een heel mooi voorbeeld van...

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Verwijderd

/me vind het allemaal maar best

Ik kan hier geen punt van maken, bedoel.. als die vent/vrouw nu zo wil heten mag dat van mij. Wil niet zeggen dat het voor sommige mensen herkenbaar is of niet, daar laat ik mij niet over uit. Maar als die persoon nu zo wil heten, what's the big deal?

Wilde mijn naam eerst -=[ Psycho B@RT ]=- doen, mocht ook niet helaas :'(

• OProg

OProg

Molletje

Op maandag 21 januari 2002 23:17 schreef nelis het volgende:

[..]

Hij mag toch zijn mening geven of niet? Valt me steeds vaker op dat je het tegenwoordig in LA zo'n beetje verplicht eens te zijn met de topicstarter.
Opmerkingen als "wat een onzin, wat een gezeik, waar bemoeien jullie je mee" zijn ook echt nuttig :z
Het einde van JvS, Jag, DR, ACM en BrZ >:)

• Flaman
Op dinsdag 22 januari 2002 00:50 schreef OProg het volgende:

[..]

Opmerkingen als "wat een onzin, wat een gezeik, waar bemoeien jullie je mee" zijn ook echt nuttig :z
[..]
zeg zeg, ik onderbouwde het tenminste nog.

'Die nickname moet weg want hij is irritant'

ja die overtreft mijn opmerkingen qua onderbouweing natuurlijk met 300 % |:( /sarcasme

• wizzard
  • Laatst online: 01-05 07:23
Waarom laat iedereen dat soort beslissingen toch niet gewoon over aan de mods/admins.

uiteindelijk bepalen die de regels en je hebt een stuk minder van dit soort rare en niet vriendelijke topics.

Het valt me gewoon op dat er hier op GoT vrij veel mensen rondlopen die de SFEER niet meer zoals vroeger vinden.

Is het mischien een oplossing dat we dan het post gedrag ook weer net als vroeger maken, en het over de dingen hebben waar GoT voor gemaakt is ???

(zal een voorbeeld geven nu gaat 1 van de oudgedienden kijken naar mijn registratie datum en zal dan iets zeggen over het woordje vroeger wat ik gebruikt heb, slaat dus nergens op.

Een tippie mijnerzijds probeer in de techfora eens iemand te helpen in plaats van je druk te maken over iemands naam .

MMO-Cataclysm We need people who can write !!!! want to be a news poster do ask :)

• DR
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

DR

Op dinsdag 22 januari 2002 00:50 schreef OProg het volgende:
Het einde van JvS, Jag, DR, ACM en BrZ >:)
:'(
Pagina: 1