Toon posts:

Tweak Com21 Modem en nog meer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
1.Ik zie hier heel veel berichten over het Tweaken van Com21 modems voor kabel internet. Maar ik kan niet echt iets eruit halen wat echt nu werkt. Het liefst wil ik een progje waarmee dit kan in plaats van kabeltjes te gaan aansluiten en die zooi. Dus vraag ik als iemand iets weet?

2.Mijn andere vraag is: Een vriend van me en daar de buurman van heeft Kabelinternet. Nu wil ik een Crosscable ertussen gooien zodat die jongen kan internetten vanuit de pc van de buurman. Maar werkt dit goed? En kan @home erachter komen? Ik wil dit binnekort gaan proberen dus ik kan al het advies goed gebruiken.

Alvast bedankt

Greetz Nick

• bertje
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08-01 14:21
ff zoeken

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Op maandag 21 januari 2002 11:36 schreef lommerbergen het volgende:
1.Ik zie hier heel veel berichten over het Tweaken van Com21 modems voor kabel internet. Maar ik kan niet echt iets eruit halen wat echt nu werkt. Het liefst wil ik een progje waarmee dit kan in plaats van kabeltjes te gaan aansluiten en die zooi. Dus vraag ik als iemand iets weet?
Waarom zo je sowiezo je modem potentieel willen vernagelen met iets was 90% geen zin heefgt :?

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:58

Klippy

Still Game

Op maandag 21 januari 2002 11:36 schreef lommerbergen het volgende:
[..]

2.Mijn andere vraag is: Een vriend van me en daar de buurman van heeft Kabelinternet. Nu wil ik een Crosscable ertussen gooien zodat die jongen kan internetten vanuit de pc van de buurman. Maar werkt dit goed? En kan @home erachter komen? Ik wil dit binnekort gaan proberen dus ik kan al het advies goed gebruiken.
Crosscable tussen wat?

Als je een HUB gebruikt heb je geen cross nodig meestal en kan je niet met 2 PC's tegelijk internetten of je moet een 2e IP aanvragen.

Je moet dus of een server opzetten of de PC van buurman altijd aanlaten. Zorg wel voor een firewall dan. 't mag officieel niet....

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

• Klovan
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01:46
Op maandag 21 januari 2002 11:46 schreef LiquidSilver het volgende:

[..]

Crosscable tussen wat?

Als je een HUB gebruikt heb je geen cross nodig meestal en kan je niet met 2 PC's tegelijk internetten of je moet een 2e IP aanvragen.

Je moet dus of een server opzetten of de PC van buurman altijd aanlaten. Zorg wel voor een firewall dan. 't mag officieel niet....
dan is dit wel een handig topic erbij
[topic=309398/1/50]