Toon posts:

vb code voor monitor refresh rate

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoi heeft iemand soms voor mij een vb code om je monitor refresh rate te veranderen
ik heb al op verschillende sourcecode sites gekeken.
maar daar vind ik er niets over.
alleen hoe je de resolutie verandert maar deze codes zorgen ervoor dat je refresh rate naar 60 hertz gaat.
Al vast bedankt

• Tsjipmanz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-05 14:52

Tsjipmanz

Der Rudi ist da

Op http://www.mvps.org/vbnet/code/enums/enumdisplaychange.htm staat wel het een en ander over het veranderen van Display Settings. Wellicht dat daar iets tussen staat?

There's no such thing as a mistake, just happy accidents - Bob Ross
Relaxte muziek: altijd okee!
- Soulseek rulez -

Verwijderd

Topicstarter
zoiets heb ik al
maar wel bedankt
iemand anders nog??

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-09 19:59

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Hmm.. het zal wel aan mij liggen, maar stond er in de FAQ niet iets over script/code requests?

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Verwijderd

Topicstarter
wat bedoel je???

• ParaNoiMia
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-09 20:19
Ik gebruik de Ingenuware controls (Impulsestudio), daar zitten ook functies in om de available screenmodes op te halen en te zetten.

http://www.ingenuware.com

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-09 19:59

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Op maandag 21 januari 2002 14:33 schreef ziggy21 het volgende:
wat bedoel je???
offtopic:
Dat je meteen om code begint te vragen.. en dat dat dus niet gewenst is.
Heb je zelf al eens wat geprobeerd? Zo ja: wat lukt er niet? Wat gaat er mis? Wat lukt er wel?

FF snel wat code vragen, kan op genoeg andere sites (www.google.com zijn er genoeg te vinden), daar is P&W niet voor bedoelt.

Heb je de FAQ van P&W al eens gelezen?

Overigens is al een antwoord gegeven waar je wat aan hebt hoort (dat met die enumdisplaychange dus).

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Verwijderd

Op maandag 21 januari 2002 16:25 schreef Creepy het volgende:

[..]

offtopic:
Dat je meteen om code begint te vragen.. en dat dat dus niet gewenst is.
Heb je zelf al eens wat geprobeerd? Zo ja: wat lukt er niet? Wat gaat er mis? Wat lukt er wel?

FF snel wat code vragen, kan op genoeg andere sites (www.google.com zijn er genoeg te vinden), daar is P&W niet voor bedoelt.

Heb je de FAQ van P&W al eens gelezen?

Overigens is al een antwoord gegeven waar je wat aan hebt hoort (dat met die enumdisplaychange dus).
Goh en als jij de topic helemaal had gelezen, er staat onder dat ie er niks aan heeft, en er staat in het topic dat ie zelf al gezocht heeft en niks kan vinden,

volgende keer misschien wat beter lezen :?
Pagina: 1