Toon posts:

DVD speler aan TV-kaart?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg binnenkort een stand-alone DVD speler, en die wil ik graag aan de TV-kaart aansluiten. Is dit mogelijk? Ik heb een Hauppage WinTV Go tv-kaart.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:57

JvS

Ik heb hem zelf ook

als er een video in op zit wel ja.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Topicstarter
Zit volgensmij een SVHS aansluiting op. Kan het nu niet zien, want ben op mijn werk.

Verwijderd

op mijn tv kaart moet het lukken, ik heb er ook een videorecorder aan hangen, en ik heb een hauppauge kaart, weet niet welke precies. Maar die gaat via de tv in... ik weet niet of er nog een ingang is, maar dan zou je eventueel daar dvd speler in kwijt kunnen en wisselen met je TV elke keer, mocht de andere ingang niet werken.

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan er ook een videorecorder op aansluiten (staat op de website van Hauppage), dus dan zal een DVD speler ook wel lukken.

• Varienaja
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-06-2025

Varienaja

Wie dit leest is gek.

Videorecorder werkt bij mij gewoon, maar kan je bij een DVD-speler geen geklier verwachten met dat macrovision?

Siditamentis astuentis pactum.

Verwijderd

Topicstarter
Macrovision :?

• cosmoOo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-03 01:49

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

Op maandag 21 januari 2002 12:31 schreef Varienaja het volgende:
Videorecorder werkt bij mij gewoon, maar kan je bij een DVD-speler geen geklier verwachten met dat macrovision?
ik denk het wel ja, en waarom zou je het willen ? rechtstreeks digitaal rippen van een dvd speler in de computer geeft veel beter beeld.

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 21 januari 2002 12:38 schreef cosmoOo het volgende:

[..]

ik denk het wel ja, en waarom zou je het willen ? rechtstreeks digitaal rippen van een dvd speler in de computer geeft veel beter beeld.
Weet ik, maar ik kan een DVD-speler gratis krijgen :D
Maar wat is macrovision nu precies?

• MaxxBass
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-02 13:12

MaxxBass

Waar een wil is ben ik weg!

Op maandag 21 januari 2002 12:35 schreef darkterror het volgende:
Macrovision :?
Dan moet je een Realmagic Hollywood+ nemen, beeld is beter, en macrovision kun je uitzetten met extra software...maar dat mag eigenlijk niet...alleen voor privé kopiën.. :D

• arjandijk162
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-03 07:56
moet je even kijken of de speler een macrovision(vervormt het beeld zodat je niet kunt opnemen) beveiliging heeft en of je deze eruit kunt halen
Pagina: 1