Op maandag 21 januari 2002 12:03 schreef OProg het volgende:
Maar wat is het verschil tussen antwoord krijgen van de crew of hetzelfde antwoord krijgen van een user

Dat het laatste een 'officieel' antwoord is. Ik heb een tijd lang topics waarop al een antwoord was gegeven door een user genegeerd in het kader van 'die weet het al', maar het bleek duidelijker als de crew ook even vermeldde wat er nou beslist was of dat wat gezegd was ook echt goed was enzo.
Op maandag 21 januari 2002 11:35 schreef Twynn het volgende:
[..]
Tja, alleen denk ik dan dat het zijn werking gaat missen.. Daar zouden dan bijv. alle 'waarom is m'n topic gesloten' threads in geplaats moeten worden.. Ik verwacht echter dat dat juist niet gaat gebeuren omdat een user dan geen medestanders vind!
Tja, en zoals je verder al aangaf: De feedback is juist handig.. Zeker als je wilt dat de crew dichter bij de users komt te staan.. Door zo'n regel ga je juist weer afstand creeren, en je krijgt meer LA topics in SG, HA (of nog erger, in de techforums!)
En als laatste opmerking: Er zijn ook users die wel goede antwoorden kunnen geven, zonder te trollen/flamen/whatever. Ook al behoren ze niet tot de crew

Hier ben ik het 100% mee eens. Ik vind dat users
juist moeten reageren, omdat we zo een beeld krijgen van wat de users van de policy vinden. Zeker met discutabele policy's zoals topics sluiten omdat er geen [OC] tag in de titel staat, vind ik de discussies die daaruit voorkomen wel goed. Als blijkt dat een principieel slot meer kwaad veroorzaakt dan dat duidelijke titels goedmaken, moet die policy weg.
Policy's zijn er namelijk alleen maar om het hier zo aangenaam mogelijk te maken (al denken velen daar anders over, omdat ze alleen maar zien dat er weer iets verboden wordt, <font size=1>daarom zijn ze geen crew </font>

).
Input van users is dus inderdaad gewoon goed

. Alleen zaken als bans enzo zouden gewoon via mail moeten. Er worden erg veel kloons gemaakt om zaken die je ook via gathering@tweakers.net kan oplossen op te lossen

.
Ik vind het niet zo'n goed idee.
Bullshit reacties strenger aanpakken vind ik soms wel een goed idee, maar het is soms ook een lekker zooitje hier

. Dan heb je een of twee topics waarin lekker geluld wordt

. Ik vind dat niet echt heel erg zo op z'n tijd

.