Toon posts:

Ervaringen MMore CD-R

Pagina: 1
Acties:
  • 82 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
In nog al wat topics hier wordt er negatief gesproken over MMore CD-R. Onder andere over het feit dat die dingen niet lang mee zouden gaan.

Nu heb ik eens in mijn collectie gekeken die uit bijna alleen MMore bestaat, de 4 speed cd's die daar tussen zitten (een stuk of 25) doen het noch allemaal perfect. Dit zijn toch cd's van een jaartje of 2-3 oud.

Ook nu gebruik ik sinds mijn ADSL aansluiting de nieuwe MMore 24 speed CD-R's ik heb er hiervan ruim 70 gebrand waarvan er maar 3 mislukt zijn waarvan 1 door een defecte .bin file. Dit op mijn Plextor 24 speed.

Mijn vraag zijn er meer mensen met dit soort zeer positieve ervaring met MMore ? Want in de search wordt bijna alleen negatief gesproken over MMore maar dit kan er aan liggen at mensen zich eerder negatief dan positief laten horen.

Verwijderd

Ik heb zelf ook geen slechte ervaringen met MMore, maar ik vindt Arita toch een stukkie beter, zeker voor data! :7

• Maarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
ik heb ook alleen maar MMORE CD's, en ik moet zeggu, dat ze vrij goed zijn, alleen wat prijzig :(
ik fik niet zo zuper veel, maar wat ik fik, gaat altijd goed :) duz...

• Diddle
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Ik heb een keer 10 gekocht, mijn aller eerste cd-r's :)
Kon ermee door, maar de prijs is om beroerd van te worden als je het vergelijkt met andere merken. Zoals...(Vul zelf maar in, eigenlijk allemaal)

• Havocnl
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-03 17:50
Ik heb hier echt een hele lading met more cd's liggen en die doen het allemaal nog heel netjes, sommige zijn al 2 jaar oud en werken beter dan sommige andere cd's (platinum's). Ik heb niks te klagen over MMore

Wèh zedde gij??

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:19

PromWarMachine

Forsaken Archer

Hier werken ze prima hoor ;)

Weet niet hoe oud ze zijn, ben zelf nog niet zo oud dus ouder dan 2 jaar zullen ze niet zijn, maar toch.. valt niet tegen voor dingen van maximaal 2,5 piek... :)

Dividend for Starters

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-03 14:25

DeMoN

Pastafari

Goeie shit die MMore cd's hoor :)

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
Zo duur zijn die dingen toch niet. Bij mediamarkt kosten ze 90 piek (ja nog gewoon guldens ja), per spindel van 50. En platinums of Philips zijn dacht ik niet veel goedkoper.

• Trenzer
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-03 00:07
Ik werk al jaaaren met MMORE, nog nooit 1 verprutst of achteraf geen data meer kunnen lezen. Vreemd dus dat sommige g0t'ters schijten op MMORE. ;)
Ook geen 'plastic laagje' aan de bovenkant dat loslaat of andere fratsen. En ik leen ze ook wel eens uit ...

Verwijderd

Waarom haal je in godsnaam een topic van meer dan een jaar oud omhoog :? ..

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-03 14:25

DeMoN

Pastafari

Verwijderd schreef op 28 januari 2003 @ 16:47:
Waarom haal je in godsnaam een topic van meer dan een jaar oud omhoog :? ..
Omdat er geen plastic laagje aan de bovenkant zit en ook geen andere fratsen :Y)

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Laat oude }:O }:O }:O toch lekker in de sloot zitten!
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.