http://www.music2k.nl/site
ik heb aan de linkerkant verschillende rijen in mijn tabel, met elk een bepaalde hoogte. Als nu de middelste rij groter wordt dan de kolommen aan de rechterkant, dan trekt de browser niks meer van mijn hoogtes aan die ik heb gegeven (het gaat fout bij home, maar bij elk andere topic gaat het goed) ... Waar ligt dit aan?
ik heb aan de linkerkant verschillende rijen in mijn tabel, met elk een bepaalde hoogte. Als nu de middelste rij groter wordt dan de kolommen aan de rechterkant, dan trekt de browser niks meer van mijn hoogtes aan die ik heb gegeven (het gaat fout bij home, maar bij elk andere topic gaat het goed) ... Waar ligt dit aan?
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
| <table border="0" cellspacing="0" cellpadding="0"> <tr> <td colspan="5" height="1" background="images/bg_horizontal.jpg">[img]"images/transparant.gif"></td> </tr><tr> <td[/img]<? include "data/navigation.php"; ?></td> <td width="1" rowspan="7" background="images/bg_vertical.jpg">[img]"images/transparant.gif"></td> <td[/img]<? include $data; ?></td> <td width="1" rowspan="7" background="images/bg_vertical.jpg">[img]"images/transparant.gif"></td> <td[/img]<? include "data/links.php"; ?></td> </tr><tr> <td width="155" height="1" background="images/bg_horizontal.jpg">[img]"images/transparant.gif"></td> </tr><tr> <td[/img]<? include "data/statistics.php"; ?></td> </tr><tr> <td width="155" height="1" background="images/bg_horizontal.jpg">[img]"images/transparant.gif"></td> </tr><tr> <td[/img]<? include "data/poll.php"; ?></td> </tr><tr> <td width="155" height="1" background="images/bg_horizontal.jpg">[img]"images/transparant.gif"></td> </tr><tr> <td[/img]<? include "data/contact.php"; ?></td> </tr> </table> |