Ik zit nu in mission 7 part 1, en die v*rvl**kt* Ubersoldaten, wat mot ik ermee, en weet iemand een weg om snel door dat level heen te lopen?
eh, kapotschieten?
Game-PC: NZXT H7 Flow | Asus TUF Gaming x670E-plus | AMD 7700x | NZXT Kraken Z53 | 32GB Kingston Fury Renegade | Corsair RM1000x | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | 2x WD Black SN850x 2TB | LG Ultragear 27GL850 | LG Ultragear 27GR95QE
Dan komen er toch 2 aanlopen. Wat je moet doen is in het water springen. 2 minutjes wachten en dan zijn zij de trap opgelopen. Even rennen en dan heb je het veld uit
Als je hem naar de koffieautomaat lokt, gaattie koffie pakken en let hij niet meer op. Je kunt er dan ook gewoon bij gaan zitten, hij begint dan tegen je te praten! Best kewl om te zien
.
Verwijderd
Je lult, tochOp maandag 21 januari 2002 12:40 schreef Flipmo2K het volgende:
Als je hem naar de koffieautomaat lokt, gaattie koffie pakken en let hij niet meer op. Je kunt er dan ook gewoon bij gaan zitten, hij begint dan tegen je te praten! Best kewl om te zien.
ff RTCW maar weer is een keertje spelen dan
Nee, is echt.. en hij vraagt zelfs of je nog een brownie voor hem hebt!Op maandag 21 januari 2002 12:54 schreef LaptopDude het volgende:
[..]
Je lult, toch
ff RTCW maar weer is een keertje spelen dan
*kuch* Douwe Egberts Koffieautomaten monteur hier, ik neem deze machine even mee naar kantoor, sorry voor de overlast
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()