Goeienmorguh, ik heb een vraagie... Ik ben al een tijdje op zoek naar goede flightsims waarbij je met oude vliegtuigen moet dogfighten enzo.. Nu heb ik Sturmovik al maar ik ga te snel dood bij dat spel (ik ben er nie zo best in). Zijn er nog andere mooie flightsims die ongeveer hetzelfde concept hebben??? Ik las ergens iets over World War 2 Fighters, kan dat?? Kan iemand een spel echt aanraden??
World War 2 Fighters,
Dacht ik. Het is van Jane's combat nog wat (weet de naam niet meer zeker).
[edit] En ja die kan ik aanbevelen is erg realistisch en ziet er goed uit. Is wel lache proberen je kist te landen op een gewoon stukkie niet op een landingsbaan. Het is me een keer gelukt op een brug
.
Dacht ik. Het is van Jane's combat nog wat (weet de naam niet meer zeker).
[edit] En ja die kan ik aanbevelen is erg realistisch en ziet er goed uit. Is wel lache proberen je kist te landen op een gewoon stukkie niet op een landingsbaan. Het is me een keer gelukt op een brug
WWII fighters heeft wel wat problemen met de nieuwere OS'en.
Ik krijg em onder win2k niet aan de gang.
Microsoft Combat Flighsim 1 en 2 zijn ook erg goed.
Ik krijg em onder win2k niet aan de gang.
Microsoft Combat Flighsim 1 en 2 zijn ook erg goed.
Als je meer arcade wilt zou je Combat Flight Simulator II eens kunnen proberen, maar dat spel is echt een lachertje vergeleken met IL-2...
Het is bedoeld voor een non-flightsim addictOp maandag 21 januari 2002 10:54 schreef Demolition-Man het volgende:
is dat spel ook een beetje speelbaar voor een non-flightsim addict??
Ik zal het morgen effe op mijn computer met windows xp proberen of hij werkt.
kewl... ik zal em es bestellen bij de FRS...is al een oud spel dus zal wel nie zoveel meer kostenOp maandag 21 januari 2002 11:04 schreef Mr_UnAnimouS het volgende:
[..]
Het is bedoeld voor een non-flightsim addict, want ik kan het ook spelen (als die-hard fps-er
). Er zijn ieder geval niet 20.000 knoppen om uit je hoofd te leren
. Je hebt alleen een paar speciale knoppen zoals: flaps, taxi en nog wat van dat soort knoppen.
Ik zal het morgen effe op mijn computer met windows xp proberen of hij werkt.
1 woord: IL-2
ok ok .. 2 woorden dan: IL-2 Sturmovik
ok ok .. 2 woorden dan: IL-2 Sturmovik
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
idd.....blijven oefenen
tampert, kriminalpolizei
Pagina: 1