Ik heb op mijn 'servertje' NT4 draaien, met winroute pro(4.30 meen ik) en dat werkt fantastisch. Ik heb hier in huis een aantal systemen aan bnc hangen (lekker ouderwets maar het voldoet voor mij op het moment) en de notebook heeft UTP. Om een hub uit te sparen heb ik buiten de nic van chello (niezosnello) 2 nics erin hangen. In totaal dus 3 nics. 1 van chello, 1 voor bnc en 1 voor die utp connectie. Nou is het probleem, en ik verdenk winroute daarvan, dat die 2 nics aan de interne kant NIET op het zelfde subnet willen. Ik heb subnet 192.168.6.x op de bnc nic, en 192.168.7.x op de 'utp kaart'. Op zich zien de pc's de notebook en andersom ook, maar niet in netwerkomgeving. Nou wil ik dus beide nics in hetzelfde subnet zetten, maar het resultaat is dat die notebook niet eens meer gezien wordt! Pingen gaat niet eens... Maar het kan toch gewoon? 2 nics in een subnet (op zelfde machine)?
Ik verdenk winroute, die dus net niet werkt door het routeren wat die doet. Iemand suggesties?
Ik verdenk winroute, die dus net niet werkt door het routeren wat die doet. Iemand suggesties?