Toon posts:

[FrontpageXP] Taalprobleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem in Frontpage XP.

Ik heb alle instellingen binnen Frontpage op nederlands gezet. Maar als ik nu een bestaand document opent, en ik wil de tekst wijzigen, bijv. een punt achter een zin typen dan krijg ik in de html code het volgende te zien:

<span lang="en-us">.</span> :?

Maar ik weet bijna zeker dat ALLES op nederlandstalig staat.
En als er nou 1 keer dit staat is het niet erg, maar als je een hele pagina veranderd heb dan staat heel de htmlcode vol met deze onzin (Gelukkig dat er een vervang functie op zit ;))

Wie weet hoe ik dit probleem op moet lossen?

• cutter
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-09-2025

cutter

Wannabe i7 fanboy

Heb je in start -- control panel -- regional and language options wel overal dutch ingevuld.

Ik zou soieso eens met een ander proggie gaan werken want frontpage heeft wel meer van dit soort rare fratsen. Over font tags bijvoorbeeld.

Homesite en dreamweaver zijn betere webdev proggies.....

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb ook in zijn configuratiemenu alles op nederlands staan (Behalve de toetsenbordtaal, maar dat moet niet uitmaken denk ik).

En ik heb alle paketten van Macromedia hier liggen, maar toch vind ik Frontpage gewoon lekker werken, alleen erg jammer dat hij zo slordig met de HTML code omgaat!

Maar ik ga nog ff een proggy op het internet zoeken waar ik makkelijk ASP pagina's mee kan maken, want dat gaat minder lekker in FrontPage!

Maar niemand weet dus hoe ik dit probleem moet oplossen binnen Frontpage :'(

Verwijderd

ik heb het probleem gehad met frontpage 2000, copie/paste van word naar fp2000 was een drama, kwam allemaal van die bagger in de code, wat ik toen heb gedaan is een word-document opslaan als een .rtf en toen in een lege file geimporteerd, kreeg toen een aanzienlijke nettere code. probeer html eens te importeren, kijken wat ie dan doet

• Zedonite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:54
Het zal wel een bug zijn in FP :(

Je kan beter nadat je je pagina hebt veranderd, de taal weer op NL zetten met Notepad