Bordje gekocht op PC Discount

Pagina: 1
Acties:

• Raziel
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-07 20:11
Ik heb oor 4,5 euro (jawel) een asus A7A266 gekocht. Ik weet dat de kans zeer klein dat ie het doet maar da's een ander verhaal.

Mijn vaag is: Kan ik dit ding testen zonder m'n proc van m'n huidige pc af te trekken? Heb namelijk echt ZO idioot veel kracht moeten zetten om die koeler erop te krijgen dat ik dat liever niet nog een keertje doe.

• mjax
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-07 20:20
Wat wil je dan eigenlijk testen van dit nieuwe bord (zonder processor)?

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Een CPU lenen :?

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:33
ik denk dat ie wil testen of dat mobo'tje het nog doet. is maar een gok natuurlijk |:(

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

• Raziel
Denk dat ik idd maar es moet gaan rondvragen. Rest heb ik nog wel over ...

• mjax
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-07 20:20
Op maandag 21 januari 2002 07:26 schreef Nitrox_Infinity het volgende:
ik denk dat ie wil testen of dat mobo'tje het nog doet. is maar een gok natuurlijk |:(
Duh, dat snap ik ook wel. Maar zonder CPU valt er niet heel veel te testen aan zo'n bordje. Dus mijn vraag was wat hij dacht te bereiken door een test zonder CPU uit te voeren? Je zou een casefan kunnen aansluiten en kijken of die gaat spinnen als je de stroom aanzet en daaruit de conclusie kunnen trekken dat het hele bordje werkt.... ;)

Verwijderd

/offtopic mode/
ha die ray,
hier een kickje voor ons nieuwste projekkie >:)
wat hebben wij toch een mazzel gehad met die borden he ray?
2 moboŽs voor 11,-
lachen die pc discount
/offtopic mode/

• PhuSioN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 08:12
hoe heb je dat in godsnaam voor elkaar gekregen dat je ze zo goedkoop meekreeg!? echt vet geluk als ze het doen ;)

Verwijderd

Hij heeft het gewoon gejat en toen omdat ie een schuldgevoel kreeg 4,5 euro aan die vent gegeven :D

• Raziel
:) lol :)

Nee, serieus ... 4,5 euro!! Heb em nog steeds niet getest overigens. Heb er wel FF een voeding aangeragd en het spanningslampie ging alvast branden. Helemaal dood is ie dus niet. :P

• YKW
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-07 21:37

YKW

mobiliteit ten top

Als je je koeler er op doet moet dat met een schroevendraaier, anders moet je idd erg veel kracht gebruiken (haha, had ik de eerste keer ook niet door). Schroevendraaier in het lipje en dan is het zo gedaan.... Dus dan is dat probleem al weer verholpen. (qweenie of je het ook met een schroevendraaier gedaan hebt, maar als het niet zo is kun je nu je koeler er met gemak afhalen)

Automatiseren kan je leren!

• Raziel
Hoorde van een vriend ook zoiets ... met twee schroevendraaiers iets pielen. Ga het wel proberen. Heb nu een 1 gHz liggen van een collega die em op 1699 had draaien. Volgens hem is alleen z'n bord opgeblazen,dus hebben we een mooie dubbeltest. :)

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-03 20:42
Op donderdag 24 januari 2002 07:03 schreef Raziel het volgende:
:) lol :)

Nee, serieus ... 4,5 euro!! Heb em nog steeds niet getest overigens. Heb er wel FF een voeding aangeragd en het spanningslampie ging alvast branden. Helemaal dood is ie dus niet. :P
Kzal je ff uit de droom helpen...dit zegt nog bijna niks.

Heb al borden gehad waarvan het lampke ging branden, fan's gingen draaien, maar geen beeld!!!

• BlizzarD
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

zeker bij zo'n ali illegalie tent :? dan zou ik er niet eens een cpu in doen |:(

iStockphoto

• Raziel
Hee, bedankt hè Georgio :P

Nee, graaibak op PC Discount. Wat denk je voor 4,5 euro?
Ga vanavond, misschien morgenavond testen. Post ik het resultaat wel.

• Raziel
Bordje is verrot. Condensator onder het AGP slot begint te meuren ... is het de moeite waard om zoiets te laten doormeten/repareren? :?

Tis een asus A7A266, met volledige dipswitches voor het unlocken.

Verwijderd

Tjakka, met een schroevendraaier DOOR het moederbord heen, ik zie het al helemaal voor me.

Die moederbordjes komen van de dump van de importeur af. Enkele "gasten" kopen die rommel op (MSI en Aopen staan hierom bekend, van Asus is het nieuw) en die maken dan soms van 10 rotte appels 1 verse nieuwe. Dat is normaal de gang van zaken. Nu hebben ze dus de rommel die echt niet meer werkt verkocht voor een tientje, en dat is beter dan een tientje moeten betalen voor de chemische afhaaldienst.

A sucker is born every day

• Raziel
... over suckers gesproken ... :(

misschien ... maar denk het niet.

- wie niet waagt die niet wint
- you win some, you lose some
- voor 4,5 euro, wouldn't you?????

Maar is het te fixen? Een zo'n zwart condensatortje?

Verwijderd

je kan het proberen, wie niet waagt, blijft maagd, je bent tweaker of je bent het niet :P
Maar serieus, je kan het proberen, maar ik geef je weinig kans.
Pagina: 1