Ik ben vandaag begonnen met een nieuwe active desktop. Hierbij wilde ik gebruik maken van VML, zodat ie makkelijker aangepast kan worden.
Natuurlijk heb ik bij w3c gekeken hoe het allemaal in elkaar zit en nog wat voorbeeld sites proberen te zoeken, maar veel nuttigs heb ik niet kunnen vinden
Aangezien ik nog enorm newbie ben qua VML heb ik een paar vraagjes:
Ik heb de volgende roundrect:
De bedoeling is dus dat ik dit vakje ga vullen met text. Is het nu mogelijk dat ie automatisch zo groot wordt als nodig is om de text erin te laten passen?
Zo niet, is het beste alternatief om dan een iframe erin te plakken waarin de text komt met evt een scrollbar?
En is het mogelijk om mbv Javascript de grootte van de rectangle dmv slepen aan te passen?
Natuurlijk heb ik bij w3c gekeken hoe het allemaal in elkaar zit en nog wat voorbeeld sites proberen te zoeken, maar veel nuttigs heb ik niet kunnen vinden
Aangezien ik nog enorm newbie ben qua VML heb ik een paar vraagjes:
Ik heb de volgende roundrect:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| <v:group id="rect" coordsize="100 100">
<v:roundrect style="width: 100%; height: 100%">
<v:stroke weight="2px" color="#5A6D98"/>
<v:fill color="#243462"/>
<v:textbox>
text komt hier<br>
</v:textbox>
</v:roundrect>
</v:group> |
De bedoeling is dus dat ik dit vakje ga vullen met text. Is het nu mogelijk dat ie automatisch zo groot wordt als nodig is om de text erin te laten passen?
Zo niet, is het beste alternatief om dan een iframe erin te plakken waarin de text komt met evt een scrollbar?
En is het mogelijk om mbv Javascript de grootte van de rectangle dmv slepen aan te passen?