Verwijderd

Topicstarter
Goeiemorgen, ik heb dus een hele vervelende Nokia 3310 die elke vorm van communicatie met enig netwerk weigert, gewoon.. ineens hield ie er mee op, is net nieuw.. werkte perfect.

ik heb fabrieksinstellingen al teruggezet profielen opnieuw gemaakt netwerk handmatig geprobeerd te zoeken, mocht allemaal niet baten.

heeft iemand dit probleem vaker gezien?

please help.

:'(

Verwijderd

Terug naar de winkel of word lid van club nokia!

Tof telefoontje verders maar ze hebben één zwaar nadeel, de batterij gaat maar een krap jaartje mee :( Er zijn er hier 4 en allemaal met gare batterijen. Aan het begin kon ie 4 dagen dag en nacht aan staan en nu bij gebruik, sóchtends van de oplader en het einde van de avond red ie niet meer!
dus 4 tel. van 4 verschillende mensen, das het enigste nadeel van het apparaat!

Verwijderd

Topicstarter
lekker hulp hiero.

:(

Verwijderd

Op maandag 21 januari 2002 03:44 schreef Chocopuff het volgende:
nee dus.. :)

Verwijderd

Killer SMS?

"Security researchers in Holland have found a way to crash some Nokia mobile phones using a malformed text message."

http://news.bbc.co.uk/hi/english/sci/tech/newsid_1762000/1762298.stm

• Ritchie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11-03 15:58
Op maandag 21 januari 2002 03:44 schreef Chocopuff het volgende:
Goeiemorgen, ik heb dus een hele vervelende Nokia 3310 die elke vorm van communicatie met enig netwerk weigert, gewoon.. ineens hield ie er mee op, is net nieuw.. werkte perfect.

ik heb fabrieksinstellingen al teruggezet profielen opnieuw gemaakt netwerk handmatig geprobeerd te zoeken, mocht allemaal niet baten.

please help.

:'(
Heeft dat kreng van mij ook,hij is een beetje te hard op de grond gestuiterd.. >:) ... alsie net nieuw is gewoon ermee terug gaan.

- NAC Breda -

Verwijderd

Op dinsdag 22 januari 2002 10:22 schreef Ritchie het volgende:

[..]

Heeft dat kreng van mij ook,hij is een beetje te hard op de grond gestuiterd.. >:) ... alsie net nieuw is gewoon ermee terug gaan.
Tja je moet ook niet gaan basketballen met een nokia he :+

Maar waar maak je je druk om, ga gewoon terug naar nokia, je hebt nog garantie. Het is moeilijk te schatten wat voor een probleem je hebt omdat we niet weten wat je precies met je phone gedaan hebt, en wat je phone aangeeft ;)

• pep_82
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:29
Had ook zoiets, die van mij was ook een keer flink gestuiterd. En toen viel mijn bereik af en toe wel s weg, die foon was trouwens ook een flinke rammelaar geworden. Alles trilde in die foon. Maar als je garantie hebt moet je gewoon teruggaan en later repareren. Of vraag desnoods een nieuwe.

• Ritchie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11-03 15:58
Op dinsdag 22 januari 2002 10:46 schreef pep_82 het volgende:
Had ook zoiets, die van mij was ook een keer flink gestuiterd.
Zie je wel mafiasven? ik ben niet de enige die basketbalt met zijn nokia. :D

Back ontopic:
Topicstarter moet maar gewoon terug gaan met zijn foon en em om laten ruilen.

- NAC Breda -

Pagina: 1