Toon posts:

Beste Cooler voor AMD 1800+.....??

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Dear Tweakers,

Ik heb een serieus probleem met mn cooler denk ik. Als ik mn CPU een tijdje redelijk belast komt de temp ruim boven de 60 graden uit!! :(

Das niet de bedoeling als je het mij vraagt........

Wat is nou de aller beste cooler volgens jullie? Ja water gekoelt sysje *D

Maar das geen optie.......

Maar er moeten toch hele vette coolers zijn en ze mogen ook best wat kosten hoor..... Ik bedoel 1000 euro uitgeven aan een nieuw sys is gewoon dus waarom niet een paar extra euro`s uitgeven aan een hele goeie cooler....?

Het gaat om een AMD 1800+ procje......

Hoop dat jullie kunnen helpen......

• TheWizzard
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-06 18:49

TheWizzard

Everything we R will never die

hoihoi, om maar gelijk met de deur in huis te vallen..ik heb zelf een xp 1700+ o/c'd naar een 1800+, maar kan ook naar 1900+. Ik heb een best wel grote cooler van puur koper erop met uiteraard een goede fan, deze zorgt ervoor dat m'n overgeclockte proc niet heter wordt dan 44 graden. Ze hebben die cooler bij No Doubt Computers (www.nodoubtcomputers.nl) en hij kosste een paar maand terug nog 99 piek. Om precies te zijn is het een SA+ S370 Doda2001 Kopper Cooler...deze is stukken beter als zo'n orb of een silver spire..dus als je het aan mij vraagt zou ik als ik jouw was bovengenoemde cooler halen. Je kunt hem trouwens ook op de zwarte markt in beverwijk halen, hal 26 dacht ik..no doubt computers heeft daar ook een vaste stand en ze zijn open van vrijdag tot zondag 5 uur.

Ik hoop dat je hiermee geholpen bent.

Greetz,

TheWizzard

[img]http://valid.canardpc.com/cache/banner/2802719.png[/img]

Verwijderd

[topic=378757/1/250]

Zucht... /me word hier behoorlijk moedeloos van...

• TheWizzard
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-06 18:49

TheWizzard

Everything we R will never die

euhh, hallo daar gaat zijn vraag toch ook over...ik bedoel...en mijn antwoord lijkt me ook...of..

[img]http://valid.canardpc.com/cache/banner/2802719.png[/img]

Verwijderd

Op maandag 21 januari 2002 03:40 schreef TheWizzard het volgende:
euhh, hallo daar gaat zijn vraag toch ook over...ik bedoel...en mijn antwoord lijkt me ook...of..
Het gaat mij er meer om dat ik (en ik denk met mij veel anderen) er een beetje moe van worden om 5-10 keer per dag de zelfde vraag te lezen.

Vandaar dat er in 't juiste forum voor deze vraag (Processors, Moederborden en Geheugen), een FAQ staat met veel gestelde vragen, waaronder deze.

En het zou wellicht verstandig zijn die eerst eens te lezen voor je een vraag stelt, dat voorkomt dubbel antwoorden geven, en het houd alles over één onderwerp mooi overzichtelijk in één topic.

Verwijderd

Topicstarter
Woww.........MREn............

Beetje overstuur jongen?

Volgens mij is algemeen iets zoals algemeen.......?......

Maare als de muur wit is en jij ergert je eraan wiens probleem is dat dan...........niet die van de muur. |:(

Juist die van jou.......

Thnx TheWizzard

Verwijderd

Op maandag 21 januari 2002 04:38 schreef Michiel-Chatillon het volgende:
Woww.........MREn............

Beetje overstuur jongen?

Volgens mij is algemeen iets zoals algemeen.......?......

Maare als de muur wit is en jij ergert je eraan wiens probleem is dat dan...........niet die van de muur. |:(

Juist die van jou.......

Thnx TheWizzard
Hij heeft gelijk. Lees de FAQ voor de lol ook eens.

Dit topic gaat dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.