ACM, als je je stoort aan een 'SPOED' o.i.d. in een topic vind ik dat prima, van mij mag je het dan weghalen. Maar ik stoor mij weer aan het feit dat er van alle reacties die je in het topic zojuist hebt gepost een 'ik-ben-de-admin' niveau afstraalt van heb ik jou daar.
Een stukje tekst als:
"Vervolgens nog "dom" tegen de mod ingaan is ook weer zoiets geks. Klagen over de mod mag altijd in LA, eventueel ook wel per icq of email, maar om nou je eigen topic ermee omzeep te helpen?"
slaat in mijn ogen nergens op. Als we allemaal lekker on-topic in een posting blijven lullen vallen we in slaap. Het feit dat er meer mensen waren die op jouw actie een reactie plaatsen onderbouwd dit misschien een beetje.
Oh, en weet je waar ik me nou aan stoor?
"mocht je nog toch vragen hebben" ... tja, je kunt modden en je kunt Nederlands
Een stukje tekst als:
"Vervolgens nog "dom" tegen de mod ingaan is ook weer zoiets geks. Klagen over de mod mag altijd in LA, eventueel ook wel per icq of email, maar om nou je eigen topic ermee omzeep te helpen?"
slaat in mijn ogen nergens op. Als we allemaal lekker on-topic in een posting blijven lullen vallen we in slaap. Het feit dat er meer mensen waren die op jouw actie een reactie plaatsen onderbouwd dit misschien een beetje.
Oh, en weet je waar ik me nou aan stoor?
"mocht je nog toch vragen hebben" ... tja, je kunt modden en je kunt Nederlands