Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

ACM, relax...

Pagina: 1
Acties:

• eborn
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-11 20:40
ACM, als je je stoort aan een 'SPOED' o.i.d. in een topic vind ik dat prima, van mij mag je het dan weghalen. Maar ik stoor mij weer aan het feit dat er van alle reacties die je in het topic zojuist hebt gepost een 'ik-ben-de-admin' niveau afstraalt van heb ik jou daar.

Een stukje tekst als:

"Vervolgens nog "dom" tegen de mod ingaan is ook weer zoiets geks. Klagen over de mod mag altijd in LA, eventueel ook wel per icq of email, maar om nou je eigen topic ermee omzeep te helpen?"

slaat in mijn ogen nergens op. Als we allemaal lekker on-topic in een posting blijven lullen vallen we in slaap. Het feit dat er meer mensen waren die op jouw actie een reactie plaatsen onderbouwd dit misschien een beetje.

Oh, en weet je waar ik me nou aan stoor?
"mocht je nog toch vragen hebben" ... tja, je kunt modden en je kunt Nederlands >:)

• Super_ik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-11 12:44

Super_ik

haklust!

[mischien offtopic]
het mensen afvallen omdat er een spelfaut in een reply staat vind ik zzzoooooooooooooooooooooo zielig. :r :r :r daar :r ik echt op,
[/mischien offtopic]

8<------------------------------------------------------------------------------------
Als ik zo door ga haal ik m'n dood niet. | ik hou van goeie muziek

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

[topic=386791]

:)

• HurrI
  • Laatst online: 28-11 13:31

HurrI

No fear... I is here

Ik wil hier het volgende nog even aan toevoegen. Het draadje waar het allemaal om gaat is: [topic=386791/2] zoals te zien is heeft itt wat ACM beweert het staartje toch nog een interessante wending gekregen die wel degelijk met het onderwerp te maken heeft EN mensen daar inhoudelijk op in aan het gaan zijn. Daartoe krijgen ze op deze manier natuurlijk niet de kans.

If it's just us, it seems like an awful waste of space

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-11 20:48

PromWarMachine

Forsaken Archer

(jarig!)
Ach, je zou tegen mij ook niet zo irritant moeten doen

Hij zei zelf ook al dat er een slotje op zat omdat het offtopic ging.

Dividend for Starters

• eborn
Er is een verschil tussen geintje en irritant. Maar als je zoveel berichten moet modden zoals jullie dan zie je die scheiding natuurlijk niet zo goed. Dat maakt niet uit, ga maar lekker verder. Ik heb helemaal geen zin om over zoiets onbenulligs verder te praten. Ok?

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op maandag 21 januari 2002 01:05 schreef eborn het volgende:
ACM, als je je stoort aan een 'SPOED' o.i.d. in een topic vind ik dat prima, van mij mag je het dan weghalen.
Klaag daar dan ook verder niet over...
Maar ik stoor mij weer aan het feit dat er van alle reacties die je in het topic zojuist hebt gepost een 'ik-ben-de-admin' niveau afstraalt van heb ik jou daar.
Ik leg uit waarom het woord spoed verdween...

Moet ik dat met een "niet admin" reactie doen?
Het was een admin actie.
slaat in mijn ogen nergens op. Als we allemaal lekker on-topic in een posting blijven lullen vallen we in slaap.
Offtopic mag, maar als je het niet eens bent met een moderatie moet je niet je topic offtopic helpen om over die moderatie te gaan discussieren...
DAAR is LA nou juist voor.
Het feit dat er meer mensen waren die op jouw actie een reactie plaatsen onderbouwd dit misschien een beetje.
Alsnog kan dat dan in LA...
"mocht je nog toch vragen hebben" ... tja, je kunt modden en je kunt Nederlands >:)
Ik kan modden, als jij dan mijn Nederlands corrigeert? ;)

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op maandag 21 januari 2002 01:15 schreef eborn het volgende:
Er is een verschil tussen geintje en irritant. Maar als je zoveel berichten moet modden zoals jullie dan zie je die scheiding natuurlijk niet zo goed. Dat maakt niet uit, ga maar lekker verder. Ik heb helemaal geen zin om over zoiets onbenulligs verder te praten. Ok?
Voor jou is het minder onbenullig dan voor "ons", daar mag je dus best wel over klagen. Een mod verliest dat vast wel es uit het oog...

• eborn
Op maandag 21 januari 2002 01:21 schreef ACM het volgende:

Offtopic mag, maar als je het niet eens bent met een moderatie moet je niet je topic offtopic helpen om over die moderatie te gaan discussieren...
DAAR is LA nou juist voor.
Wie zegt dat ik wilde discussieren?

• eborn
Op maandag 21 januari 2002 01:22 schreef ACM het volgende:

Voor jou is het minder onbenullig dan voor "ons", daar mag je dus best wel over klagen. Een mod verliest dat vast wel es uit het oog...
Neuh hoor, ik heb mijn antwoord, dat is waar ik voor kwam, case closed. Dus dan is het voor mij onbenullig. Al had je het topic naar 'eborn needs some brains' hernoemd, zolang ik maar een ontopic reactie had gekregen had het me niets uitgemaakt :)

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op maandag 21 januari 2002 01:24 schreef eborn het volgende:
Als er 5 reacties op komen is dat toch wel de start van een discussie, of niet? :)
Op maandag 21 januari 2002 01:26 schreef eborn het volgende:
Al had je het topic naar 'eborn needs some brains' hernoemd, zolang ik maar een ontopic reactie had gekregen had het me niets uitgemaakt :)
Mja, dat was wel een beetje erg lullige naam geweest :)

Misschien had je wel veel reactie gekregen, maar of er ook nog ontopic's bijgezeten zouden hebben? :)

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

(jarig!)
Op maandag 21 januari 2002 01:24 schreef eborn het volgende:

[..]

Dacht dat jij niet meer over onbenullige dingen ging hebben? :P

/edit
Om te antwoorden: Je wijde zelf uit toen hij zei dat hij de topictitel had aangepast....

Net ietsies te laat :o

BTW: 't Lijkt hier wel een chat :+

Dividend for Starters

• eborn
Op maandag 21 januari 2002 01:26 schreef ACM het volgende:

Als er 5 reacties op komen is dat toch wel de start van een discussie, of niet? :)
Betekend nog steeds niet dat ik WILDE discussieren :) Er was nl. maar één reply van mij en die was niet ontopic (en dan dus ook meestal niet serieus bedoeld in mijn geval :))

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

(jarig!)
Op maandag 21 januari 2002 01:29 schreef eborn het volgende:

[..]

Betekend nog steeds niet dat ik WILDE discussieren :) Er was nl. maar één reply van mij en die was niet ontopic (en dan dus ook meestal niet serieus bedoeld in mijn geval :))
Nu vind ik het toch tijd om te gaan slapen :Z

Waar je je al niet druk om maakt tegenwoordig, he? ;)

Dividend for Starters

• Super_ik
  • Laatst online: 30-11 12:44

Super_ik

haklust!

Op maandag 21 januari 2002 01:26 schreef PromWarMachine het volgende:

BTW: 't Lijkt hier wel een chat :+
gezwellig he :P

8<------------------------------------------------------------------------------------
Als ik zo door ga haal ik m'n dood niet. | ik hou van goeie muziek

• eborn
Op maandag 21 januari 2002 01:29 schreef PromWarMachine het volgende:

Nu vind ik het toch tijd om te gaan slapen :Z

Waar je je al niet druk om maakt tegenwoordig, he? ;)
Slaap lekker hoor, en ik maak me nergens druk om, maar dit houdt me tenminste nog ff wakker tijdens het proggen ;)
Pagina: 1