I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)
Verwijderd
handmatig zoeken ipv de autosearch functie..
misschien slaat tie hem automatisch over omdat tie het signaal niet herkent
Ja zal dat gaan proberen, maar als je auomatisch zoekt dan moet je toch wel iets voorbij zien flitsen wat op een computerbeeld lijkt?Op zondag 20 januari 2002 23:29 schreef kyle_2000 het volgende:
handmatig zoeken ipv de autosearch functie..
Trek in ieder geval je normale (tv) kabel eruit, scheelt storing en je hoeft niet telkens op "volgende" te drukken omdat ie simpel weg niets kan vinden (en hopelijk wel je 1337 pc !!)
dr zit volgens mij ook ergens een knopje waarmee je kunt kiezen tussen 2 channels (channel A en B geloof ik).. heb je dat al geprobeerd?
Ja heb ik ook al geprobeerd.Op zondag 20 januari 2002 23:39 schreef rick_h het volgende:
dr zit volgens mij ook ergens een knopje waarmee je kunt kiezen tussen 2 channels (channel A en B geloof ik).. heb je dat al geprobeerd?
Verwijderd
Ik heb er hier eentje staan die wou ik nog proberen. Ik laat je weten of het hier lukt en hoe ik het gedaan heb.
Heb het toch nog even geprobeerd voor het slapen gaan en wat blijkt de adapter die ik erbij kreeg was kapot.Op maandag 21 januari 2002 00:33 schreef Commodore64 het volgende:
Ik heb er hier eentje staan die wou ik nog proberen. Ik laat je weten of het hier lukt en hoe ik het gedaan heb.
Dus heb ik een universele erbij gepakt en hij deed het.
Wat een oplichters toch.
Maarja ben blij dat het ding het toch doet.
Lekker space invaders spelen like old times.
ik wil net zeggen, want volgens mij ging op die van mij wél een lampje branden..Op maandag 21 januari 2002 01:14 schreef henkyyyyyyy het volgende:
[..]
Heb het toch nog even geprobeerd voor het slapen gaan en wat blijkt de adapter die ik erbij kreeg was kapot.
Dus heb ik een universele erbij gepakt en hij deed het.
Wat een oplichters toch.![]()
Maarja ben blij dat het ding het toch doet.
hehe.. en dan vraag je je af, was het écht zooooo lelijk vroeger?Lekker space invaders spelen like old times.
Nee er zit geen lampje op maar in ieder geval bedankt voor de replyzzz.
als je via de coaxkabel aansluit waar en hoe(tv/video/elders) je dat doet maakt ff niet maar dan zit ie op de zelfde frequentie als de videorecorder(als je die niet via de scart heb aangesloten)
Voor de search SGD --> SPV.
Dank voor de extra info maar ik sluit het ook wegens de ouderdom.
Ik ben bang dat die 2600 ondertussen al is weggeroestGeplaatst op maandag 21 januari 2002 01:17
Dank voor de extra info maar ik sluit het ook wegens de ouderdom.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()