Toon posts:

Firewire cd-burner altijd okay?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als bijvoorbeeld Nero zegt dat hun burn prog compatible is met de TEC W58E [b]IDE[/b] burner, is dat dan ook het geval als die burner in een firewire behuizing zit?

Anders gezegd: maakt het voor burn progs iets uit als een brander via firewire is aangesloten?

Ik heb op het werk een firewire burner aan een Mac hangen. Die zou ik graag via een firewire kaartje aan min pc thuis hangen. Ik heb alleen nog geen firewire kaart en wil dus wel zeker weten of het wel werkt...

Verwijderd

Een firewire kaartje is zo duur niet, dus het kan geen miskoop worden.

*Kijk eens op de website van de brander-fabrikant.
*Vraag eens na met welke software de brander wordt geleverd (Nero zelfs waarschijnlijk).
*Koop gewoon die firewire kaart. Ga je niet dood van.
*Vraag het na bij de verkoper.
*Vraag of je kosteloos mag terugbrengen en je geld terugkrijgt als de brander niet werkt op de aan te schaffen firewire-controller. Maak dus een afspraak met de verkoper.

Succes.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

(jarig!)
Ik weet niet of je in de buurt van Cuijk woont, maar ik heb op zowel mijn notebook als op een van mijn desktops een Firewire aansluiting zitten, dus als je het wilt proberen......

Verwijderd

Dit gaat 100% zeker zonder problemen, Nero of andere burnprogrammatuur benadert de brander niet via IDE of SCSI oid., hij benadert de apparaten via een ASPI-layer, iets wat met Firewire gewoon kan