Wie speelt hier ook Lineage?

Pagina: 1
Acties:
  • 139 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• benchMarc
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 02-11 14:12
Lineage is een MMORPG.. voor meer info http://www.lineagethebloodpledge.com enzo ;)

Maar dus.. Ik zie in dat spel best veel Nederlanders. En nou ben ik benieuwd of er ook GoT'ers zijn die Lineage spelen? Zoja, op welke server en wat is/zijn de nick(s) van je char(s)?

• Cryonist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-12-2024

Cryonist

- Something clever -

Wat is het voor soort spel? Kun je er wat info over geven? Is het ook een beetje leuk :P ?

In the beginning there was nothing. God said, 'Let there be light!' And there was light. There was still nothing, but you could see it a whole lot better.
D3

• jordan2k
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-10 08:24
USLin170_10.exe
Complete installation file - 256 MB.
NC Interactive
Irvine, CA - US
BluB 250 MB voor een Demo ?? of is dit Full ?

• benchMarc
Dit is de full...

Ehm het is dus een massive multiplayer online role playing game. *hijg*.

Heb weinig zin alles precies uit te leggen :o op die site staat het ook en onder fansites staan nog meer sites die het goed uitleggen.

Ik had ff iets gevonden van een post op gamers.nl van mij:
Ik ben super FPS freak. Iemaand (een RPG freak) raadde me dit spel aan om eens uit te proberen. Hij was er iig al erg aan verslaafd. Dus ik ging het uit proberen... Het was vakantie dus het kwam mooi uit Wat denk je? Van smorgens 11 tot savonds 4 uur snachts continue zitten spelen. Ik kon er niet meer achteruit komen zo verslavend werkt het als je eenmaal bezig bent. Vooral het leuke eraan is dat je met andere mensen kunt communiceren dmv een klein soort chatdialoog, net een stripballon dingetje. Het is gewoon zo vet omdat je echt alles zelf kunt uitmaken. Op het begin zuigt het nog als je level 1 bent en moet je tegen vogelverschrikkers slaan om op een hoger level te kunnen trainen. Dat zuigt dan wel ff maar als je dan eenmaal verder bent begint het langzamerhand steeds harder te roeleren. Vooral het handelen in lump metal of in furs is leuk om snel geld (Adena) te verdienen

Je hebt 4 verschillende characters, namenlijk:
- Prince
- Knight
- Mage
- Elf
In ieder van deze uitvoeringen heb je zowel een vrouw als man als keuze.

Aan iedere character zitten natuur voor- en nadelen. Even op een rijtje:

Prince: De prince is een soort mengsel van een Knight en een Elf. Een redelijk hoge HP en ook spells zoals Elfen ook hebben (iets minder dan mages).

Knight: Geen spells maar wel een hoge HP. Dat is ook wel nodig want je moet de meeste gevechten van dichtbij uitvoeren.

Mage: De mage kan gewoon van een afstand spells gebruiken. De mage heeft ook een duidelijk lagere HP dan alle andere characters, maar wel veel MP (Mana Points) om de spells te kunnen uitvoeren.

Elf: De Elf is meer een mengsel van een Knight en Mage. Een redelijk hoge HP en ook wel leuke spells. Al krijg je de leukere spells pas op een later leven (die de mages al veel eerder krijgen).

• Cryonist
  • Laatst online: 23-12-2024

Cryonist

- Something clever -

Klinkt super vet. Ik ben ook een gigantische RPG fan. Ik heb bijv. Baldurs gate 2 laaaaang gespeeld. Bijna uitgespeelt maar is er nooit van gekomen :(. Is het eigenlijk gratis? En hoe zit het met dingen als uptime ofzow? Niet dat om de 10 minuten er ergens een server uitligt en alles vertraagt ofzow.

In the beginning there was nothing. God said, 'Let there be light!' And there was light. There was still nothing, but you could see it a whole lot better.
D3

• jordan2k
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-10 08:24
hmm Je meot je credit card opgeven :(
kost geld dus

Verwijderd

Ja , en als je problemen zoekt met Koreanen komen ze je persoonlijk afrossen heb ik ook gehoord ...

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Op zondag 20 januari 2002 23:12 schreef real_raichu70 het volgende:
Ja , en als je problemen zoekt met Koreanen komen ze je persoonlijk afrossen heb ik ook gehoord ...
Pittig spelletje dan :P

Join het GoT Pulse-Team!

• benchMarc
Op zondag 20 januari 2002 23:12 schreef real_raichu70 het volgende:
Ook andersom hoor :P tegen de Koreanen.

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05:50
Ik heb het eventjes geprobeert, maar ik vond er erg weinig aan, bovendien draaide het nogal brak bij mij (op mijn oude Athlon 750 met fast ADSL). En ik vond het nog prijzig, 15 US$ per maand. De eerste maand is gratis, maar je moet wel je CC opgeven, als je echter binnen een maand dan je subscription cancelled kreeg je er geen rekening voor.

Maar als je toch maandelijkse kosten wil betalen, lijkt mij UO of DAoC veel coolere games.

• Maximize
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
is leuk spel, heb et gespeeld toen je nog niet hoefde te dokken

Verwijderd

:) SevenBlade op Ken server hier. :)
Ik speel het spel al sinds een jaartje of 2 :)
Ben nu betalende speler en heb een pledge LEGEND op ken
Kosten: 15$ per maand, voor mij zeker de moeite waard :)

• White Dust
  • Laatst online: 19-09 16:08

White Dust

PlaneScape: Torment

Ik heb gehoord dat ze bezig zijn met een Lineage 2.... kzal es een linkje opzoeken...

/edit/
http://www.lineage2.com/main_eng.html daar kun je info vinden over Lineage II: the Chaotic Chronicle...

Verwijderd

lineage? dat enorm lege spel waarin je alleeeeeen maar dingen doodmaakt?
geez wat vond ik dat compleet niets aan zeg.
dat noemt zich een RPG
ik noem het gewoon een diablo kloon met nog minder verhaal.

• Paniohitus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-10 23:04

Paniohitus

Paniohitus

Ik heb het de gehele Beta ook gespeelt..., vond het wel leuk, maar niet zo leuk als wat ik nu speel (= ook beta) en het heet Ragnarok Online.

Dit is het topic:
[topic=453562/1/25]

En hier wat screens:
http://chat.veendam.org/gotro/html/modules.php?op=modload&name=My_eGallery&file=index&do=showgall&gid=1

Straks gaan de servers weer up, dus je kan het effe proberen.

BF1: Don-Panio

• FunkyTrip
  • Laatst online: 12:56

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Effe wachten tot Starwars Galaxies (http://starwarsgalaxies.station.sony.com) aan het eind van dit jaar uitkomt...

Lees de FAQ, bekijk de trailer en de screenshots en voel de kriebels in je borst als je gaat zien dat deze MMORPG alle anderen mijlenver achter zich laat!

Met 10.000en op 1 server in een wereld met minimaal 8 planeten waarvan 1 planeet al een stuk groter is dan heel Everquest...

Dit dus.

• Virgil
  • Laatst online: 29-08 02:10

Virgil

We're not alone

Zo heb je ook redmoon

http://www.redmoon-online.com

Ook meesterlijke spel. En ook een massive online rpg :)

Ik was heel, heeeel vroeger SeRRveR

Verwijderd

Op vrijdag 12 april 2002 19:37 schreef SeRRveR het volgende:
Zo heb je ook redmoon

http://www.redmoon-online.com

Ook meesterlijke spel. En ook een massive online rpg :)
mwah, lineage was beter

ik zat in een nederlandse clan, ik moest bijna janken op de laatste dag, en email uitwisselen enzo, en dan, voor de laatste keer, disconnect, quit :'(

ik ga het dit weekend weer ff spelen (trial) alleen om te kijken hoe het nu is, met al die nieuwe dingen

Verwijderd

Lineage 2 is :9~

Verwijderd

Ik heb een geweldig weekend gehad, heb met mijn pledge fafurion 100x nu gekilled... Dit houd in dat we de Waterdraak hebben gekilled, iets wat iedereen onmogelijk achtte... we zijn dus na 80x dood te zijn gegaan nogsteeds blij :)

• benchMarc
Ja? Koel :D Heb wel Anth geprobeerd... maarja, die hide en is veel te sterk. Kun je als mage praktisch nix tegen beginnen. Heeft 99% mr dusja :/ Dan maar de knights healen. Is Faf makkelijk te verslaan? En wat waren de drops?

• gizmo9003
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-10 19:32

gizmo9003

Go For It!

ik blijf bij myth of soma
(www.mythofsoma.net) :+

tjah..

• Crash
  • Laatst online: 02-11 14:11
ik speel sowieso geen mmorpg's
ben er geen fan van ;)

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

En schop, en dat doe ik zodat alle mensen die misschien voor ragkanrok zou willen betalen dit spel ook eens moeten spelen. Zeer goede concurrentie en heel erg leuk. Alleen vind ik het te duur...

1 month - $15 USD
4 months - $45 USD ($11.25 per month)
8 months* - $90 USD
16 months* - $180 USD

Hier de worldmap: http://www.lineage.com/guidebook/aden_map.zip

Afbeeldingslocatie: http://www.lineage.com/ss/ss_33.jpg

Veel meer screens vind ik niet, maar tijdens die beta die ik gespeeld had waren er nog veel dingen die vervelend waren en erg buggy, er zijn gigantisch veel opties bijgekomen die er toen nog niet waren. Wat ik nog het leukste vond is dat er kennels zijn waar je je honden enzo kwijt kon, je kon honden kopen of je kon ze proberen te temmen met een stukkie vlees :D.
Dus voor degene die een cc hebben moeten dit zeker even doen voordat ze voor Ragnarok gaan betalen. Want zoals ik al zei is dit een zeer sterke concurrent die al verder ontwikkelt is dan ragnarok. Het enige verschil is dat het niet zo bekend is onder de europeanen volgens mij :P. De moeite waard dus, hehe
-----------------------------------------
Dit word Lineage 2:

http://gamespot.com/games...ex/0,11104,559083,00.html

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:08

Bloodclot

Jawier!

Preddie schreef op 02 December 2002 @ 19:02:
En schop, en dat doe ik zodat alle mensen die misschien voor ragkanrok zou willen betalen dit spel ook eens moeten spelen. Zeer goede concurrentie en heel erg leuk. Alleen vind ik het te duur...

1 month - $15 USD
8 months* - $90 USD
16 months* - $180 USD

[afbeelding]

Veel meer screens vind ik niet, maar tijdens die beta die ik gespeeld had waren er nog veel dingen die vervelend waren en erg buggy, er zijn gigantisch veel opties bijgekomen die er toen nog niet waren. Wat ik nog het leukste vond is dat er kennels zijn waar je je honden enzo kwijt kon, je kon honden kopen of je kon ze proberen te temmen met een stukkie vlees :D.
Dus voor degene die een cc hebben moeten dit zeker even doen voordat ze voor Ragnarok gaan betalen. Want zoals ik al zei is dit een zeer sterke concurrent die al verder ontwikkelt is dan ragnarok. Het enige verschil is dat het niet zo bekend is onder de europeanen volgens mij :P. De moeite waard dus, hehe
Dit word Lineage 2:

DAOC is 10€ per maand. En daoc vind ik erg leuk om te spelen. ik heb de beta van lineage gespeeld en heb me erg vermaakt. Maar ik ga ook voor de grafische kant.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-11 21:39
Bloodclot schreef op 02 December 2002 @ 19:07:
[...]

DAOC is 10€ per maand. En daoc vind ik erg leuk om te spelen. ik heb de beta van lineage gespeeld en heb me erg vermaakt. Maar ik ga ook voor de grafische kant.
Volgens mij is DAoC 'maar' 8 euro hoor :)
Dat had ik in iedergeval gehoord...

The devil is in the details.

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:08

Bloodclot

Jawier!

MaRc0 schreef op 02 December 2002 @ 19:11:
[...]

Volgens mij is DAoC 'maar' 8 euro hoor :)
Dat had ik in iedergeval gehoord...
per 3 maanden 27 euro (9per maand)
met 6 maanden rond 7,5 8€

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Bloodclot schreef op 02 December 2002 @ 19:07:
[...]

Oke, maar voor DaoC moet je toch ook het spel kopen?, met Lineage kan je dit gewoon downloaden....

• Laryx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-05 16:26
Persoonlijk is me noch DaOC nog Lineage goed bevallen.
Speelt er iemand hier Anarchy Online?
En weet iemand of er binnekort nog andere online games komen die de moeiete waard zijn?
ben eigenlijk wel toe aan iets neuws

*****Laryx runs aroound the room pretending to be a plane.<BR>VROOOM!!!!<BR>

Verwijderd

Preddie schreef op 02 December 2002 @ 19:02:

1 month - $15 USD
8 months* - $90 USD
16 months* - $180 USD

[afbeelding]

Dit word Lineage 2:

Hoi,

Ik vind Lineage een kut spel, ik weet niet of je SevenBlade / Sacrifice kende... Dat ben ik dus.

Anyway, ik ben gebanned na het posten van een plaatje van een oud dametje met haar middel vinger omhoog..

Kijk uit met die americanen omdat ze zo bekrompen als de pest zijn.

Nu is mijn broer's account TGIF gebanned omdat ik daar op gespeeld heb, +9 b tsu en -8x ac weg.

Gelukkig hadden we nog een spare set van -7x en een +9 b tsu... Anders had hij niets meer, maar iig kan ik nu niet meer spelen...

Lineage sucked.

Verwijderd

benchMarc schreef op 28 April 2002 @ 06:32:
Ja? Koel :D Heb wel Anth geprobeerd... maarja, die hide en is veel te sterk. Kun je als mage praktisch nix tegen beginnen. Heeft 99% mr dusja :/ Dan maar de knights healen. Is Faf makkelijk te verslaan? En wat waren de drops?
300 mil aan drops van Faf na 10x killen.

We hebben antharus ook gekilled, 9x maar.
Pagina: 1