Ik wil een spelletje Diablo II hosten op een bak die achter een iptabels firewall hnagt. Op de firewall heb ik zowel TCP en UDP op port 4000 ge-forward naar me Host bak. Maar niemand kan er op inloggen
. Weet iemand hier raad mee.
Weet je zeker dat poort 4000 de enige gebruikte poort is?
Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me
Niet helemaal als ik eerlijk moet zijn, maar dat als ik hier op got van wel.Op zondag 20 januari 2002 22:50 schreef Chemist het volgende:
Weet je zeker dat poort 4000 de enige gebruikte poort is?
Gevonden met search:
Diablo 2 Battle.net: 6112-6119, 4000 TCP and UDP
Diablo 2 non-Battle.net: 4000 TCP
Ja maar ik heb poort 4000 toch echt open gegooid, en nog kan niemand connectenOp zondag 20 januari 2002 22:56 schreef Chemist het volgende:
Gevonden met search:
en je speelt geen battle.net?
Nee gwoon multiplayer, direct op een IP verbinden...Op zondag 20 januari 2002 23:43 schreef Chemist het volgende:
en je speelt geen battle.net?
Ik weet niet of het bij diablo ook zo is, maar met ut heb ik het ook meegemaakt.
Je moet dan in het ini bestand een weiziging maken, en je moet daar je ip van je internet verbinding instellen, omdat i dit niet zelf kan. Dit staat allemaal uitgelegd in de faq en de help op de unreal site, misschien is dat voor diablo ook zo.
Je moet dan in het ini bestand een weiziging maken, en je moet daar je ip van je internet verbinding instellen, omdat i dit niet zelf kan. Dit staat allemaal uitgelegd in de faq en de help op de unreal site, misschien is dat voor diablo ook zo.
I, for one, like Roman numerals
Het werkt inmiddels. Je moet voor TCP/IP (dus geen battle.net) games ook port 116 en 118 forwarden, dn werkt het perfect.
Pagina: 1