Geef mij maar een Warsteiner.
Ik zie geen scheuren. 
Maar als jij zegt dat ze er zitten!
Vraagje? Is de kaart O ge C ed. Zo ja moet je even een beetje gas terug nemen.
Maar als jij zegt dat ze er zitten!
Vraagje? Is de kaart O ge C ed. Zo ja moet je even een beetje gas terug nemen.
-KiLLALoT- -Guild Wars Player LLL en WauS- -System- & -Server
Isdat niet gewoon de texture van de grond?
In the beginning there was nothing. God said, 'Let there be light!' And there was light. There was still nothing, but you could see it a whole lot better.
D3
Ikzie het nu ook, in het witte kadertje. Zijn dat geen schaduwen ofzow?
In the beginning there was nothing. God said, 'Let there be light!' And there was light. There was still nothing, but you could see it a whole lot better.
D3
Schaduw van wat ?
maar wazig heb ik nog nooit gezien in CS Al speel ik het al geruime tijd niet meer maar ja.
Texture sluiten gewoon niet leker aan.
maar wazig heb ik nog nooit gezien in CS Al speel ik het al geruime tijd niet meer maar ja.
Texture sluiten gewoon niet leker aan.
dat heeft iedereen bij cs maar ik vind het verdacht veel op shaduw lijken (ik weet het er staat niks daar maar toch) en met zon kaart toch nog een drop van de fps krijgen naar 97 vind ik zwakjes terwijl ik toch niemand zie (zal wel door opslaan van de jpeg gebeuren) maar ik met mn geforce 2 ultraŽtje heb toch op al mn screenies 99 fps staanOp zondag 20 januari 2002 22:28 schreef Knakker het volgende:
Ik heb ff vraag...
Counter-Strike vertoont rare scheuren in textures, zoals hieronder:
[afbeelding]
Weet iemand wat dit is en hoe dit kan? Systeem is AMD Athlon 900 Mhz, ECS VIA KT133 Mobo, Hercules 3D Prophet III Ti200.
OKEE OKEE ik neem alleen screenies van eindstands bij warz
Pagina: 1