penIV 1700 welk chipset?

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

• you
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09-06 17:41
Welke chipset en moederbord van asus moet ik nemen om een penIV1700 te laten draaien met DDR geheugen of zijn die er nog niet?
En is het waar dat ik een speciale voeding nodig heb?
Is de geluidskaart bij ingebouwd in het moederbord?
Kan u ook zeggen welke grafische kaart van asus om games te spelen?

• Go0s
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 02-10-2010
Ik zou in ieder geval Rimm geheugen nemen...

• Carp_Hunter
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-08 20:56

Carp_Hunter

aka KiLLsLesS

Nou er is een mobo van asus met ddr
Op zondag 20 januari 2002 22:47 schreef Go0s het volgende:
Ik zou in ieder geval Rimm geheugen nemen...
Met het met GoOs eens.
Maar als je toch DDR wil:
De P4B266 met intel 845D chipset (3x DDR slots)

Er zit een optie op voor 6kanaals audio(is wel een andere versie zal wel P4B266-a zijn of zoiets)

Normaal heb je een voeding nodig met een extra stekkertje voor de 12volt (dus naast de normale mobo aansluiting zit hier nog een extra 4 pins stekkertje bij) ASUS zegt op de site dat dit niet meer nodig isbij dit mobo. (let wel even op het vermogen van je voeding men raad aan minimaal een 300watt voeding te nemen) Andere P4 mobo nog wel!!

B-)
(Dit hoort hier eigenlijk niet thuis want dit gaat over video planken)mmar ja vooruit:
Als geld geen rol speelt ga je natuurlijk voor een V8200 T5 serie. (een NVidia GeForce 3 Titanium 500)
Als je een goede kaart voor minder wil ga je foor de V7700 TI serie. (een NVidia GeForce 2 met Titanium chipset)
B-)

-KiLLALoT- -Guild Wars Player LLL en WauS- -System- & -Server

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 09:02
de 845D chipset ondersteund DDR ram, maar zoals de vorige poster al zij, is het toch beter om rambus (rimm) te nemen, omdat de pentium 4 vanuit de core nu eenmaal geoptimaliseerd is om met rambus te werken (tis wat duurder maar dan heb je ook meer performance)

je hebt inderdaad een specialie voeding nodig (met zon vierkante connector extra eraan (aan de binnenkant) deze moet op het mainbaord worden aangesloten

welke grafische kaart? er zijn er velen, meestal volstaat een simpele Gforce 2mx 400 al, tenzij je hardcore gamer bent dan neem je de gforce3

A wise man's life is based around fuck you

• JSI
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-08 09:19

JSI

Op zondag 20 januari 2002 22:51 schreef zwelgje2 het volgende:
de 845D chipset ondersteund DDR ram, maar zoals de vorige poster al zij, is het toch beter om rambus (rimm) te nemen, omdat de pentium 4 vanuit de core nu eenmaal geoptimaliseerd is om met rambus te werken (tis wat duurder maar dan heb je ook meer performance)

je hebt inderdaad een specialie voeding nodig (met zon vierkante connector extra eraan (aan de binnenkant) deze moet op het mainbaord worden aangesloten

welke grafische kaart? er zijn er velen, meestal volstaat een simpele Gforce 2mx 400 al, tenzij je hardcore gamer bent dan neem je de gforce3
Sluit ik me volledig bij aan.
PC800 geheugen icm Asus P4T-E is bijv. een leuke combi.
Qua prijs hoef je het iig niet te laten, liggen nu bijna
gelijk, terwijl de performance wel hoger ligt van RIMM's.

Ga je voor 2D raad ik je Matrox aan. :9

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:34

Exirion

Gadgetfetisjist

Voor alle vragen: lees reviews en gebruik de Search even.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.