Toon posts:

welke mobo heb ik dan nodig?

Pagina: 1
Acties:
  • 53 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan een nieuwe cpu en mobo te kopen.
Ik ben eerst van plan om een moederbord te kopen die niet zo duur is maar wel goede kwaliteit is. Er moet eerst een duron op en later een athlon xp of gewone athlon. Wat voor mobo kan ik dan het beste nemen. Heb ook al gezocht via de search maar kon niks vinden.
BVD

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 09:02
via de search niks gevonden?

de meeste mainboard die je kan krijgen (lees de goeie!) kunnen alle amd cpu's wel aan (toch allemaal dezelfde socket) echter soms vereisen ze een BIOS update om de XP te herkennen

waarom eerst een duron en later een athlon als ik vragen mag? als je die duron te traag vindt (over een jaartje mischien) is je mainboard ook al weer achterhaald

je kan dus het beste doorsparen en dan gelijk EN een nieuwe mainboard EN een nieuwe cpu kopen

A wise man's life is based around fuck you

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Op zondag 20 januari 2002 22:23 schreef the_devil het volgende:
Ik ben van plan een nieuwe cpu en mobo te kopen.
Ik ben eerst van plan om een moederbord te kopen die niet zo duur is maar wel goede kwaliteit is.
En wat is het budget? Voor een goed MB'tje leg ik € 200,00 neer en vind dat niet duur... Dus wat vind jij duur?
Er moet eerst een duron op en later een athlon xp of gewone athlon. Wat voor mobo kan ik dan het beste nemen.
Cheap: ECS K7S5A DDR ( € 79,00)
Heb ook al gezocht via de search maar kon niks vinden.
:X

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een budget van ongeveer 250 euro dus. Maar het gaat er om dat ik gewoon fatsoenlijk spellen kan spelen en dat kan ik niet op mijn p2 266 mhz

Verwijderd

Kijk eens even naar een Epox mobootje. Erg goed en zeer veel tevreden tweakers. Een aanrader dus....EP-8KHA+

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Daar heb ik niks aan toe te voegen :)

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.