Ja heb ik geprobeerd, maar werkt dus niet, er kan maar 25 min. op zo'n mini cd terwijl er veel meer compressed op moet kunnen ! maar HOE ??
Verwijderd
NAPA klink als een mp3 speler en dan moet je idd de bestandan als MP3 branden dus een gewone data cd van baken ipv een audio cd want die zal het wel doen maar heb je idd nog weinig muziek.
Suc6
Suc6
Ja, je moet de mp3s als data branden. (DUH!!!)
Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf Workstation Server
Verwijderd
euh ja.. waar is anders een mp3 speler voor
als je ze als audio brand dan uncompressed hij de mp3's naar wav-audio dat wil dus zeggen de normale rate waardoor je bijv 74 min audio op een 650 mb cd krijgt.
In jouw geval op zo'n mini cd maakt ie in audio mode dus ongeveer een 3e (die 25 min wat je dus zei)..
Wat je moet doen is alle mp3's gewoon als data op de cd branden (kan geloof ik 185 mb op) en die zet de mp3 speler dan om tijdens het spelen.
In jouw geval op zo'n mini cd maakt ie in audio mode dus ongeveer een 3e (die 25 min wat je dus zei)..
Wat je moet doen is alle mp3's gewoon als data op de cd branden (kan geloof ik 185 mb op) en die zet de mp3 speler dan om tijdens het spelen.
Verwijderd
ja je moet gewoon een data cd maken, en dan gaat alles goed komen
post aangepast, je bent er nog maar net
post aangepast, je bent er nog maar net
Verwijderd
Ik moest veel tekst typen anders was ik als eerstOp zondag 20 januari 2002 22:41 schreef InSaNe400 het volgende:
Wowie 3 bijna identieke replies binnen 1 minuut!!![]()
Way to go!!
Klopt het dat je dan ook binnenkort NintendoGameCube spellen kan kopieren?
Pagina: 1