[wc] Is die innovaCOOL in NL te krijgen?

Pagina: 1
Acties:

• HappyChainsaw
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

HappyChainsaw

It's a trick. Get an axe.

Topicstarter
Dat innovaCOOL koellichaam van innovatek.de schijnt één van de beste prefab waterkoelers te zijn. Je kan hem bijv. zien op http://www.tomshardware.com/cpu/02q1/020102/watercooling-01.html . Enig idee of en waar die in Nederland te krijgen is? Ik wil nl een compleet fan-less systeem gaan bouwen.

Verwijderd

Ik zou toch eerder voor een Danger Den of een Z4 blok gaan , die Innovatek zien er nogal bagger uit eigenlijk

Verwijderd

damn wat een gevaarte..

neem een maze-2

• HappyChainsaw
  • Niet online

HappyChainsaw

Topicstarter

• NitroX infinity
  • Laatst online: 00:40
compleet fanless? en je voeding dan? hoe koel je die?

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Verwijderd

Op zondag 20 januari 2002 22:39 schreef HappyChainsaw het volgende:
Serieus? Hij komt toch goed uit allerlei tests:

[afbeelding]

(http://www.pc-reports.de/de/index.php3?section=articles&com=comtra&action=show&id=170)
Moet je wel effe kijken met wat voor een crap ze em vergelijken ...

• HappyChainsaw
  • Niet online

HappyChainsaw

Topicstarter
Het wordt een poging, maar ik zat eraan te denken om heel de kast als een soort schoorsteen te bouwen, net als de Cube van Apple. Alleen dan een stuk groter :), meer wandmodel. De voeding wil ik uit zijn box halen en onderaan de schoorsteen hangen, als de 1e lucht inlaat. Alle lucht moet dan eerst langs de voeding, en stijgt door zijn eigen wamte verder op en zuigt zo verse koude lucht aan. helemaal boven op de schoorsteen komt een grote Senfu radiator, zonder fans.

Let wel dat ik niet extreem ga oc'en maar alleen maar een stille pc wil.

Maar het GoT advies is dus een ander blok *D?

Verwijderd

Op zondag 20 januari 2002 22:56 schreef HappyChainsaw het volgende:
Het wordt een poging, maar ik zat eraan te denken om heel de kast als een soort schoorsteen te bouwen, net als de Cube van Apple. Alleen dan een stuk groter :), meer wandmodel. De voeding wil ik uit zijn box halen en onderaan de schoorsteen hangen, als de 1e lucht inlaat. Alle lucht moet dan eerst langs de voeding, en stijgt door zijn eigen wamte verder op en zuigt zo verse koude lucht aan. helemaal boven op de schoorsteen komt een grote Senfu radiator, zonder fans.

Let wel dat ik niet extreem ga oc'en maar alleen maar een stille pc wil.

Maar het GoT advies is dus een ander blok *D?
Bingo :)

Verwijderd

djekpot

• HappyChainsaw
  • Niet online

HappyChainsaw

Topicstarter
Okee, ik heb wat rondgekeken en ben overtuigd. Mace2 van Danger Den wordt het.

Misschien wat tips voor de radiator?

Verwijderd

Op zondag 20 januari 2002 23:42 schreef HappyChainsaw het volgende:
Okee, ik heb wat rondgekeken en ben overtuigd. Mace2 van Danger Den wordt het.

Misschien wat tips voor de radiator?
ik heb een cooling cube van dangerden.. is van koper, lekker klein en ziet er geil uit. Weet alleen niet of het een geweldige radiateur is.
Pagina: 1