Kwil morgen ofzo ff kijken of ik me modem kan tweaken maarkwil eerst ff weten of er hier mensen zijn die door die tweak hun modem verkloot hebben.
* Heineken heeft geen problemen
Het is natuurlijk logisch dat je op dit forum alleen de probleemgevallen tegen komt.
Het is natuurlijk logisch dat je op dit forum alleen de probleemgevallen tegen komt.
Maar alles werkt dus 100%? Geen problemen met het netwerk enzo. Want ik wil achter me modem een switch hangen en 2 comps erop aansluiten.Op zondag 20 januari 2002 22:12 schreef Heineken het volgende:
* Heineken heeft geen problemen
JE heb het programmaatje mxhome.exe of zoiets hiermee kun je alles terug zetten naar defaults van de originele instelling. Ex-Collega van me die deed het ook en het ging verkeerd hij kan dacht ik niet de expert mode in of het was dat hij helemaal niet met telnet erin kon. Hij bellen naar MXstream zei zeiden ff mxhome uitvoeren en hij doet het weer. Natuurlijk niet zoals het moest wat hij moest ook ff alle ip instelling goed zetten op zijn computer.
edit:
Zelf heb ik hem getweak en ik zit achter een switch en het werkt goed.
Als je een ftp server wilt instellen dan moet je ff nat adressen toekennen maar het gewone internet werk goed. Netmeeting is weer een ander verhaal.
Zelf heb ik hem getweak en ik zit achter een switch en het werkt goed.
Als je een ftp server wilt instellen dan moet je ff nat adressen toekennen maar het gewone internet werk goed. Netmeeting is weer een ander verhaal.
Taal fouten inbegrepen ;)
t ergste wat je zo'n beetje kan gebeuren is dat je modem zn ip kwijt raakt......dat is niet zo'n ramp, want je hebt voor dat je aan je tweak begon natuurlijk eerst even het mac-adres genoteerd (toch????) waardoor je t kreng weer een ping-of-life kunt geven (zie voet-boek van je modem van de speedtouch pro) en hij doet t weer......wel effe je firmware versie tjekken...en zonodig downgraden.....nieuwe firmware-versies zijn niet tweakable....de oude versies wel....maar dan moet je bij sommige versies weer de firewalling uit zetten als je NAT wilt toepassen....zodoende
Ook nieuwe firmware is te tweaken....Alleen een ander commando geworden, i.p.v. EXPERT is het nu TD PROMPT (of zoiets)Op maandag 21 januari 2002 00:39 schreef kroegtijger het volgende:
t ergste wat je zo'n beetje kan gebeuren is dat je modem zn ip kwijt raakt......dat is niet zo'n ramp, want je hebt voor dat je aan je tweak begon natuurlijk eerst even het mac-adres genoteerd (toch????) waardoor je t kreng weer een ping-of-life kunt geven (zie voet-boek van je modem van de speedtouch pro) en hij doet t weer......wel effe je firmware versie tjekken...en zonodig downgraden.....nieuwe firmware-versies zijn niet tweakable....de oude versies wel....maar dan moet je bij sommige versies weer de firewalling uit zetten als je NAT wilt toepassen....zodoende
Whatever
Ook hier geen enkel probleem...
Ik ben geweldig.. en bescheiden! En dat siert me...
Verwijderd
Hier ook... Works like a charm... 
Achter het modem nog een 10Mbit HUB met daaraan een portable, achter de HUB weer een 10/100Mbit switch met 3 PC's...
Achter het modem nog een 10Mbit HUB met daaraan een portable, achter de HUB weer een 10/100Mbit switch met 3 PC's...
Verwijderd
Werkt helemaal top. Voorzover dat kan met een Alcatel 
Gewoon 'handleiding' volgen en het komt goed!
Gewoon 'handleiding' volgen en het komt goed!
Zie FAQOp maandag 21 januari 2002 23:06 schreef sjis het volgende:
[..]
Ook nieuwe firmware is te tweaken....Alleen een ander commando geworden, i.p.v. EXPERT is het nu TD PROMPT (of zoiets)
Pagina: 1