Ik heb een ABIT moederbord en mijn Toetsenbord doe ontzettend vreemd... Hij veranderd enkele toetsinstellingen zoals vraagteken(?) wordt op eens het is eken(=). Ik gebruik Windows XP Pro NL. Maar ik kom er net achter dat het alleen bij MSN Messenger is. Vreemd, ik heb al meerdere toetsenborden uitgetest en elke houdt hetzelfde probleem.
Is Windows XP probleem, dus hoort niet in hardware thuis. Je toetsenbord instelling onder WinXP zijn verkeerd.
Verwijderd
Hij zegt net dat hij het alleen onder MSN heeft, hoe verklaar je dat dan? (heb hetzelfde probleem meegemaakt, en ben er nog steeds niet uit.....Op zondag 20 januari 2002 22:27 schreef TweakerNummerZoveel het volgende:
Is Windows XP probleem, dus hoort niet in hardware thuis. Je toetsenbord instelling onder WinXP zijn verkeerd.
Ik heb dat probleem ook gehad, ligt aan de taalinstelling van je keybord.
winxp wil die nogal eens veranderen van amerikaans in nederlands, of andersom. (die taalinstelling heeft een pictogram op de taakbalk, links van de datum/tijd)
kun je zo veranderen
winxp wil die nogal eens veranderen van amerikaans in nederlands, of andersom. (die taalinstelling heeft een pictogram op de taakbalk, links van de datum/tijd)
kun je zo veranderen
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Mmmmm... dit is dus een MSN probleem (dus hoort dit in [SA]) Probeer eens Trillian. Daar kun je naast je ICQ account ook bv. MSN laden. Ik denk dat in Trillian je probleem is verholpen en je weer normaal je MSN kunt gebruiken.
Download Trillian
Download Trillian
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
gewoon goed instellen:Op zondag 20 januari 2002 22:37 schreef Nitrox_Infinity het volgende:
Ik heb dat probleem ook gehad, ligt aan de taalinstelling van je keybord.
winxp wil die nogal eens veranderen van amerikaans in nederlands, of andersom. (die taalinstelling heeft een pictogram op de taakbalk, links van de datum/tijd)kun je zo veranderen
Toetsenbordindeling op VS-internationaal en de taal op Nederlands.
Daarna alle andere toetsenbord-instellingen verwijderen.
Sommige programma's selecteren soms een andere toetsenbordinstelling dan jij wil. Als die er niet zijn....
is GEEN msn probleem, zie vorige postOp zondag 20 januari 2002 22:37 schreef Merely het volgende:
Mmmmm... dit is dus een MSN probleem (dus hoort dit in [SA]) Probeer eens Trillian. Daar kun je naast je ICQ account ook bv. MSN laden. Ik denk dat in Trillian je probleem is verholpen en je weer normaal je MSN kunt gebruiken.
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
geen hardware probleem dus
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()