[Delphi] Morgen tentamen !

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

• RSP
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-06 10:36
Morgen is het zover weer een tentamen week voor RSP
we beginnen s'morgens vroeg met Programmeren 1...
Delphi dus, het onderwerp zijn vooral Types
hebben jullie nog tips of punten die je absoluut niet moet vergeten bij het maken van zo'n toets ??

• _cyclops_
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-03-2025
mijn tip,

ga bij zo'n toets geen dingen doen die je niet weet of niet zeker weet of ze niet werken... 'k weet niet of je veel tijd heb, maar test anders je progie goed of maak even een klein programmatje om je functie in een progie te testen....

• RSP
here comes the funny part !

we mogen het hele tentamen lekker gaan opschrijven !
ik heb er al eerder m'n gal over gespuwd maar 't schijnt de school weinig te boeien, alle opgaafjes mogen dus gewoon met pen en papier :)

Verwijderd

nou RSP, ik zit op dezelfde school and doe dezelfde opleiding alleen ik ben 2e jaars :D
je kan zeuren wat je wil over die tentamens maar ze gaan daar heus nix aan veranderen :(

Ik moet zelf dat tentamen morgen ook doen en geloof me het is niet zo makkelijk als je denkt, maak niet dezelfde fouten als mij (onderschatten, niet nakijken op fouten en 'syntax-errors').
Doe vooral rustig aan en denk goed na voordat je iets opschrijft...oh jah succes :P

• RSP
jij ook suc6 :)
heb nog ff 2 proeftentamens erdoorheen gehost en dat ging best redelijk :)
okay, vroeg naar bed want het is 'n lange dag morgen :)

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Sja, "hoe moet ik mijn tentamen gaan maken" is niet echt een P&W onderwerp lijkt me zo...
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.