Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Mijn topic dicht... slaat werkelijk nergens op!!

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/386647

Ik ben hier dood serieus over!.. dat ik zeg of iemand zijn mobiel heeft.. was natuurlijk een grapje! lijkt me!.. .erg hoor plaats het dan in HK!!!

Ik wil gewoon weten hoe ik dit het beste kan doen.. hoe dat heet producer of zo enz!..

dus belachelijk dat het wordt geclosed!! bah!
Ben normale poster, kijk zelf altijd symphatiek.. maar dit

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:59

JvS

Ik heb hem zelf ook

wow, chill dude. Een telefoonnummer openbaar op Got pleuren lijkt me niet een goed idee. zoiets doe je per defenitie via een platenmaatschappij. Dit is iets waar je *zelf* even achteraan moet. Niet moeilijk te bedenken hoe, toch?

Daarnaast begin je het topic met "ik wil z'n nummer hebben" en nu pas zeg je dat je je afvraagt hoe je zoiets moet regelen.. Vraagt of je het via de producer moet doen ofzo.

Vraag dat dan, en ga niet om een telefoonnummer van RW zitten vragem :o

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• BreadFan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Door Tom (HGA Devschuur®) - zondag 20 januari 2002 21:32

--------------------------------------------------------------------------------
Stop gewoon met die onzin.. pak een telefoonboek of kijk op zŽn site... denk je nou echt dat iemand zŽn 06 in zijn gsm heeft staan...
Daarom. Je verwacht toch niet dat iemand hier contact met Robbie Williams heeft? Bel 3FM ofzo...

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-11 23:11

Klippy

Still Game

Hmm Tom is misschien wat fel daar ja.

Ik vind 't zelf niet echt een rare vraag hoor. Maar oke het is misschien zelf ook wel te vinden.

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Jah en mods zijn geen verhuislui...

plaats hem dan zelf meteen in HK. Grote kans dat ie daar wel mag blijven. Je kan zelf ook wel op je vingers natellen dat het derde topic ook op slot gaat als de eerste 2 al dicht gingen.

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-11 21:03
Zo ben ik al jaren op zoek naar de 06 van Bill Gates, ik heb namelijk nog wat 'tips' voor hem.

;)

• Klippy

Klippy

Still Game

Op zondag 20 januari 2002 21:37 schreef BreadFan het volgende:

[..]

Daarom. Je verwacht toch niet dat iemand hier contact met Robbie Williams heeft? Bel 3FM ofzo...
Hij wil z'n management ofzo waar je hem ergens kan boeken niet een privegesprek met Robbie.... (hoop ik :P )

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Waarom plaats je het dan zelf 3* niet in de HK :?
Op zondag 20 januari 2002 21:38 schreef MetHod het volgende:
Zo ben ik al jaren op zoek naar de 06 van Bill Gates, ik heb namelijk nog wat 'tips' voor hem.

;)
Z'n 06 heb ik niet, hij heeft me alleen zijn huisnummer & nummer van de zaak gegeven ;( :+

Verwijderd

Op zondag 20 januari 2002 21:38 schreef LiquidSilver het volgende:

[..]

Hij wil z'n management ofzo waar je hem ergens kan boeken niet een privegesprek met Robbie.... (hoop ik :P )
Ja und ? Kijk op www.robbiewilliams.com ofzo dan...

Verwijderd

Topicstarter
Ik zag de slotjes niet.. dacht dat ik niet goed gepost had!!! sorry! maar ik bedoel idd de management!.. vindt het jammer dat het direct wordt gesloten!.. maar goed

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-11 20:48

PromWarMachine

Forsaken Archer

(jarig!)
Gozer, denk na hee, ik wil ook het (06-)nummer van Britney, Heidi & Christina wel . . .

Als je er _serieus_ naar op zoek ben vind ik het tamelijk aan de vrij minder slimme kant om het dan hier te posten, om het eens genuanceerd te zeggen. . .

Dividend for Starters

• Klippy

Klippy

Still Game

Op maandag 21 januari 2002 01:10 schreef PromWarMachine het volgende:
Gozer, denk na hee, ik wil ook het (06-)nummer van Britney, Heidi & Christina wel . . .

Als je er _serieus_ naar op zoek ben vind ik het tamelijk aan de vrij minder slimme kant om het dan hier te posten, om het eens genuanceerd te zeggen. . .
a) Nutteloze kick
b) Hij is niet op zoek naar een 06 nummer
c) Beter lezen volgende keer

• JvS
  • Laatst online: 17:59

JvS

Ik heb hem zelf ook

Er is inmiddels al een topic lopend, wat een wat 'normaler' karakter heeft :) (hoe boek ik een bekend persoon).. Deze is afgehandeld :).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.