Vroeger was er zo'n spel, dat heette Dave of Davy.. was je zo'n rood mannetje die dan door levels heen moest lopen enzo
Je kon ook nog vliegen met een jetpack. Hoe heet dit spel precies en wie kent hem ?
Dangerous Dave...
Liep laatst op school hoorde die bekende piepjes... en meteen kwamen de herinneringen terug!! wat een fantastisch spel was dat!
Liep laatst op school hoorde die bekende piepjes... en meteen kwamen de herinneringen terug!! wat een fantastisch spel was dat!
Dat spel heb ik echt vaak gespeel ! Ik moet hem hier nog wel ergens op diskette hebben liggen. Ik heb hem trouwens uitgespeeld , mede dankzij de truc in het level met die boom. In plaats van naar rechts te gaan naar links springen over die muur. Was je gelijk een heel stuk verder.
Het vervolg erop heb ik ook nog gehad , maar die was minder. Was meer horror achtig met bloed enzo.
Het vervolg erop heb ik ook nog gehad , maar die was minder. Was meer horror achtig met bloed enzo.
Ja, ken het. Die speelde ik wel eens bij een neefje van me. Hij had een 286. Heb nooit meer dan de eerste 4 levels gespeeld ofzo.
Misleidende topictitel, ik dacht dat het over mij ging
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
* Lister_Storm kent Dave ook 
Vriend van me speelde het altijd.
Jetpack!
Vriend van me speelde het altijd.
Jetpack!
Verwijderd
Ja, je kan het downenOp zondag 20 januari 2002 23:05 schreef Ragonite het volgende:
Is het copyrighted o.i.d. ?
k Wil niet requesten voor warez namelijk.
Kan je het downloaden ofzo
En je kon ook zelf levels maken
Jetpack is freeware: http://www.adeptsoftware.com/classics/jetpack.html
Dangerous Dave is volgens deze site shareware: ItSnows: deze bevat abandonware
Dangerous Dave is volgens deze site shareware: ItSnows: deze bevat abandonware
Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)
weten jullie dat dat spel is gemaakt door John Romero voordat ie bij apogee kwam? eenmansproject.
echt superkick
*edit* damn, dat staat ook gewoon op de site
echt superkick
*edit* damn, dat staat ook gewoon op de site
Jaaa dat was nog zonder te saven 
Ooit eens uitgespeeld op zaterdagmorgen 7 uur
(was toen 11 ofzo)
Ooit eens uitgespeeld op zaterdagmorgen 7 uur
Pagina: 1