Hey Corc, versene borc olmaz Maykil bendede yok!
voor welke kaart zoek je driver dan?
deze:? Trio3D/2X (362/368) Drivers
die staat er gewoon tussen hoor (beter kijken)
A wise man's life is based around fuck you
maar op etikette van die kaart staat geen trio?Op zondag 20 januari 2002 21:19 schreef zwelgje2 het volgende:
voor welke kaart zoek je driver dan?
maar kan ik dat dan wel gebruiken?
jah, sorry is de eerste keer dat ik dat kaart gebruik...
wat staat er WEL op het etiketje van de kaart? (grote kans dat het wel een trio is overigens, die dingen waren een aantal jaren geleden gewoon bijzonder populairOp zondag 20 januari 2002 21:22 schreef DeXtOuRiuS het volgende:
[..]
maar op etikette van die kaart staat geen trio?
maar kan ik dat dan wel gebruiken?
jah, sorry is de eerste keer dat ik dat kaart gebruik...
overigens hoef je geen sorry te zeggen hoor, er zijn hier complete volkstammen die niet weten wat voor hardware ze in hun pc hebben zitten (laat staan dat ze de serienummers van deze uit hun hoofd kennen)
jah er staat S3 362 3d 4mb videokaart op die kaart, ik heb hem overigens gekregen van iemand en dit is de eerste keer dat ik drivers ervoor moet hebben enzo...Op zondag 20 januari 2002 21:27 schreef zwelgje2 het volgende:
[..]
wat staat er WEL op het etiketje van de kaart? (grote kans dat het wel een trio is overigens, die dingen waren een aantal jaren geleden gewoon bijzonder populair
overigens hoef je geen sorry te zeggen hoor, er zijn hier complete volkstammen die niet weten wat voor hardware ze in hun pc hebben zitten (laat staan dat ze de serienummers van deze uit hun hoofd kennen)
edit: maar die etikkete is niet orgineel van savage, er staat JBC erop.
tis een trio dusOp zondag 20 januari 2002 21:30 schreef DeXtOuRiuS het volgende:
[..]
jah er staat S3 362 3d 4mb videokaart op die kaart, ik heb hem overigens gekregen van iemand en dit is de eerste keer dat ik drivers ervoor moet hebben enzo...
die driver kun je dus gewoon gebruiken.
oke bedankt!Op zondag 20 januari 2002 21:31 schreef zwelgje2 het volgende:
[..]
tis een trio dus
die driver kun je dus gewoon gebruiken.
HEy dat bestand wat ik gedownload heb is geen .exe er zitten allemaal drivers enzo erin, hoe moet ik installeren?
alles in systeem map zetten?
alles in systeem map zetten?
zit er een .inf bestand bij? ff rechtsklikken erop en als er de optie installeren bij staat die aanklikken,
anders moet je nieuwe hardware in het config scherm ff dubbelklikken en dan een lijst met alle drivers weergeven aanklikken en dan diskette en bladeren naar de bestanden die je hebt gedownload, als er niet een bestand in dat venstertje komt te staan (meestal een .inf bestand) dan zou ik het ook niet weten
anders moet je nieuwe hardware in het config scherm ff dubbelklikken en dan een lijst met alle drivers weergeven aanklikken en dan diskette en bladeren naar de bestanden die je hebt gedownload, als er niet een bestand in dat venstertje komt te staan (meestal een .inf bestand) dan zou ik het ook niet weten
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
oke, bedankt, ff kijken!Op zondag 20 januari 2002 21:54 schreef Nitrox_Infinity het volgende:
zit er een .inf bestand bij? ff rechtsklikken erop en als er de optie installeren bij staat die aanklikken,
HEy als ik dat doe gebeurt er niks??
moet ik dan maar optie twee gebruiken?
moet ik dan maar optie twee gebruiken?
HEy ik heb het zo gedaan:
DRIVER INSTALLATION PROCEDURE
Click Start, then Settings, then Control Panel.
Start the "Display" applet program.
Select the "Settings" page, push the "Change Display Type" button.
Push the "Change" button in the "Adapter Type" area.
Push the "Have Disk" button and press "OK".
Specify the path to the new driver and press the <ENTER>
key:
en hij is nu aan het installeren!
DRIVER INSTALLATION PROCEDURE
Click Start, then Settings, then Control Panel.
Start the "Display" applet program.
Select the "Settings" page, push the "Change Display Type" button.
Push the "Change" button in the "Adapter Type" area.
Push the "Have Disk" button and press "OK".
Specify the path to the new driver and press the <ENTER>
key:
en hij is nu aan het installeren!
betere videokaart kopen, s3 kaartjes zijn nu eenmaal geen top kaartjesOp zondag 20 januari 2002 22:13 schreef DeXtOuRiuS het volgende:
Oke, het is gelukt, maar de scherpte van die kaart val wel tegen hoor... is een beetje wazig op 1024*786 16 bit en op 60 hertz.
kan ik daar iets aan doen?
maar 75hz moet ie wel kunnen (al dan niet op 800x600)
tja, maar bedankt he!Op zondag 20 januari 2002 22:14 schreef zwelgje2 het volgende:
[..]
betere videokaart kopen, s3 kaartjes zijn nu eenmaal geen top kaartjes
maar 75hz moet ie wel kunnen (al dan niet op 800x600)
Pagina: 1