Heeft iemand ervaring met deze dvd speler. Ook qua regiovrij maken???
http://www.yamaha.com/cgi-win/webcgi.exe/DsplyModel/?gCLD00010DVD-S520
http://www.yamaha.com/cgi-win/webcgi.exe/DsplyModel/?gCLD00010DVD-S520
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Fashionably sensitive, but too COOL to care
Waar lees je dat?Op donderdag 07 februari 2002 00:32 schreef JoeCool het volgende:
Ik lees net dat ie het volgende afspeeld:
CDR en CDRW
VCD, SVCD, XVCD(2600Kbits), SXVCD(2600Kbits)
MP3 256Kbits
en hij is software matig regiovrij te maken met een One-for-All 6 remote afstandsbediening
Verwijderd
Sorry... de vraag was specifiek bedoeld voor het afspelen van mp3Op donderdag 07 februari 2002 11:05 schreef Stippie het volgende:
Ik kan me vergissen maar brand jij vanaf ISO? Anders moet je hem op audio of vcd zetten.
... ik doelde op de gegevens van het regiovrij maken. Dit heb ik niet in de PDF kunnen vinden.Op donderdag 07 februari 2002 11:05 schreef Stippie het volgende:
Waar hij die gegevens vandaan heeft, waarschijnlijk hier
url
Verwijderd
Tnx!Op donderdag 07 februari 2002 12:23 schreef Stippie het volgende:
Voor die mp3's kan ik helaas niet voor je nakijken want dat speelt die van mij nu juist net niet af
Verwijderd
Wat een serviceOp donderdag 07 februari 2002 13:33 schreef Stippie het volgende:
Sorry dacht dat ik de link aangepast had maar de link is verkeerd had voor de 520 moeten zijn ff opnieuw.
Is het niet zo dat nieuwe firmware = upgrade = beter = bugsolving ?Op donderdag 07 februari 2002 13:33 schreef Stippie het volgende:
Die firmware heb je alleen nodig als die truck met de (speciale)afstandsbediening niet lukt.
Als in 'ik vind het niet storend' of als in 'ik krijg het niet te zien' ?Op donderdag 07 februari 2002 13:33 schreef Stippie het volgende:
Dat van dat multi angle schermpje zal ik vanavond even voor kijken, maar ik heb er geen last van.
Verwijderd
Hier kun je nog meer informatie vinden.Op donderdag 07 februari 2002 10:51 schreef DeFeCt het volgende:
[..]
Waar lees je dat?
Fashionably sensitive, but too COOL to care
Tnx!Op donderdag 07 februari 2002 19:08 schreef JoeCool het volgende:
[..]
Hier kun je nog meer informatie vinden.
Same problem hereOp donderdag 07 februari 2002 18:15 schreef Stippie het volgende:
Ze brengen inderdaad meestal een nieuwe frimware uit omdat deze beter is of meer ondersteuning bied. Om de zelfde rede als jij zie ik het ook niet zo zitten omdat te doen. Als het mislukt dan is dat aardig wat geld. Plus het geouwehoer wat je er nog eens bij krijgt als je ermee terug moet.
Doe ik! Misschien maar eens kijken of ik contact kan zoeken met Yamaha nederland, mocht dat uberhaupt bestaan.Op donderdag 07 februari 2002 18:15 schreef Stippie het volgende:
Mocht je er een oplossing voor vinden dan hoor ik het wel van je.
De DVD van underworld (en waarschijnlijk vele andere titels ook) heeft multi-angle opties, mocht je het ooit willen bekijken.Op donderdag 07 februari 2002 18:15 schreef Stippie het volgende:
Ik krijg het schermpje multi angle niet te zien. Ik heb ook niks waar de mogelijkheid multi angle opzit (geloof ik) dus kan hem nog niet eens zien als ik het wil. Het knopje on screen van de afstandbediening heb je zelf al gevonden neem ik aan.
Misschien dat je in het multi angle screen iets op off of normaal kan zetten zodat het weg gaat ?!
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq