Toon posts:

voltage verhogen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Aopen AX34 II mobo met een celeron 466@546. Ik kon hem op een ander mobo met een voltage van 2.2V i.p.v. de standaard 2V op 583 Mhz. krijgen. Op dit mobo krijg ik het voltage niet omhoog geschroefd en loopt m'n bak dus niet stabiel op 566 en hoger. In de handleiding staat dat het voltage automatisch wordt aangepast ( bij mij dus 2V )en dat je het zelf niet hoeft in te stellen. Ik wil dat echter wel en in de bios staat dan ook 'frequencie/voltage adjusting'. In dit menu staat de 'voltage adjusting' helemaal niet. Weet iemand toevallig of er nog een andere manier is om het voltage te verhogen?

Alvast bedankt, Koen

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08 18:05

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Ik ken het mobo niet .. maar kijk es of je met "search" wat kunt vinden ... en anders wordt't wellicht een voltage-mod.

Can't do more 4 ya at this point ... :'(

Ow ... and welcome 2 GoT :Y)

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:18

breinonline

Are you afraid to be known?

Bekijk dit draadje eens. Er staat dat je mobo ook P3s ondersteund. Ik vermoed dat het voltage automatisch word aangepast als je een P3 gebruikt, als je er een celli in stopt, komt ie gewoon op de standaard 2,0v te staan.
En als je hier in de handleiding kijkt staat er idd dat het voltage automatisch aanpast. Zonder voltage mod (search) kom je dus niet ver ben ik bang.

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini