Ik heb gisteren een vraag gesteld over mijn poll hier dat probleem is opgelost. maar ik ben de heledag al aan het proberen maar als k op vote druk krijg ik de rest er altijd onder te zien maar k wil juist dat ie er over heen komt. weet iemand hoe k dat doe?? ohh ja de poll staat op http://www.bface.f2s.com/index1.php
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
| <? if ($submit) { // toon resultaten } else { //toon formulier } ?> |
"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."
volgens mij zitten er wel meer fouten in die poll
8<------------------------------------------------------------------------------------
Als ik zo door ga haal ik m'n dood niet. | ik hou van goeie muziek
Hoezo niet via het forum?
Daar is dit forum voor
Maar we zijn geen helpdesk die jou problemen zomaar oplost, we willen wel zien dat je er moeite voor doet
Daar is dit forum voor
Maar we zijn geen helpdesk die jou problemen zomaar oplost, we willen wel zien dat je er moeite voor doet
bijna klaar, alleen nog ff cookie support inbouwen
8<------------------------------------------------------------------------------------
Ga zo doorOp dinsdag 22 januari 2002 23:01 schreef Super_ik het volgende:
bijna klaar, alleen nog ff cookie support inbouwen
(je hoeft niet voor elke scheet die je laat het te laten weten hoor; we geloven je wel
sorry dude, maar ik ben voor die gast ff dat hele script aan het omschrijven, want dat zat echt superonlogisch in elkaar. helemaal nie id driven ofzo, en aangezien ik die gast al een tijdje niet meer online heb gezien doek t zomaarOp dinsdag 22 januari 2002 23:10 schreef Nielsz het volgende:
[..]
Ga zo door![]()
(je hoeft niet voor elke scheet die je laat het te laten weten hoor; we geloven je wel)
Pagina: 1