Toon posts:

Chaintech of Leadtek???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoi,

ik wil een GeForce2 Titanium 64mb DDR TV-out.
nou heb ik 2 keuzes:

De chaintech
Of de Leadtek

de chaintech heeft (geloof ik) grotere groene koelribben en de leadtek kleinere zilvere koelribben denk ik.
Ze zijn allebij even duur. (€159)

welke kaart heeft betere beeld-kwaliteit (mooiste graphics enz. in bv max payne), oc-mogelijkheden en koel-capiciteit?

ik heb de search en de faq gebruikt/gelezen.

Thanx! :)

• Sir Vega
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-01-2022
Volgens mij is de leadtek beter overclockbaar (weet niet zeker), ik heb de chaintech zonder tvout en daarmee kan ik ghost recon spelen op maximale details op de hoogst resolutie (1280x1024) en ik haal 4400 3dmarks, ik vind het zelf een heel goed kaartje ! ben er zeer tevreden over, maar volgens mij is leadtek een groter en meer ervarener merk dan chaintech die net nieuw zijn in grafische kaarten land.

trouwens wil je er echt eentje met tvout want zonder kosten ze 136 euro.

Sick Nick : " K, ik ben net wakker en ik geef mijn ongelijk nu toe, jammer alleen dat ie het niet kan lezen. Wanneer komt ie m'n spullen halen"

• Masterdam
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-08 20:02

Masterdam

aka [K40$]R0gu3

Bij Gistron is de Chaintech maar 130 hoor...
En de 32MB versie van de GF2-Ti van Leadtek is zelfs maar 112...

Specs

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 20 januari 2002 20:51 schreef Masterdam het volgende:
Bij Gistron is de Chaintech maar 130 hoor...
En de 32MB versie van de GF2-Ti van Leadtek is zelfs maar 112...
Gistron is closed

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Die van leadtek had iets speciaals, volgens mij een speciale 2d filter.
Ik gaat ff op tweakers.net zoeken of ik er wat over ken vinden.

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 20 januari 2002 20:49 schreef masternewman het volgende:
Volgens mij is de leadtek beter overclockbaar (weet niet zeker), ik heb de chaintech zonder tvout en daarmee kan ik ghost recon spelen op maximale details op de hoogst resolutie (1280x1024) en ik haal 4400 3dmarks, ik vind het zelf een heel goed kaartje ! ben er zeer tevreden over, maar volgens mij is leadtek een groter en meer ervarener merk dan chaintech die net nieuw zijn in grafische kaarten land.

trouwens wil je er echt eentje met tvout want zonder kosten ze 136 euro.
ik ben nog steeds aan het twijfelen... :'(

ik heb wel een tv op mijn kamer dus voor dvd is het wel leuk. (alleen heb ik de dvd nog niet |:( )

maar met spellen... ik weet niet of ik dat via de tv ga spelen.

ik weet het dus nog niet

• Masterdam

Masterdam

aka [K40$]R0gu3

Op zondag 20 januari 2002 20:56 schreef allanzoet het volgende:

[..]

Gistron is closed
WHAHAHA, de website van gistron is www.gistron.com :D

Specs

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Hierzo:
http://www.tweakers.net/nieuws/19127?highlight=leadtek
staat:
Leadtek gebruikt namelijk hoge kwaliteit filters, die ze voortaan standaard op haar nieuwe videokaarten (vanaf de WinFast GeForce3 TDH) zal installeren. Het resultaat zijn erg strakke en scherpe beelden die GeForce-gebruikers eigenlijk nooit hebben gekend. Overige features van de kaart is de DVI en TV-out en de volledige versies van Dronez en Gunlok.

Nu is de geforce 2 Ti een vrij nieuwe kaart, dus ik weet eigelijk niet of we op bovenstaand stukje kunnen concluderen dat ze betere 2d filters hebben. Stuur anders mailtje naar leadtek.

Btw, gistron.com is een beste zaak. Binnen 2 dagen is je troep thuis en ze zijn lekker goedkoop, verders zijn ze vrij hoog beoordeeld in de pricewatch.

• Masterdam

Masterdam

aka [K40$]R0gu3

die filters stoppen ze zoiezo alleen op GF3 kaarten.
De GF2 kaarten hebben namelijk al een slecht RAMDAC, die de 2D-kwaliteit 'produceert'. De filters verslechteren dit beeld nog, maar als je bij GF2 kaarten de filters zelfs helemaal weghaald is de 2D-kwaliteit nog niet om over naar huis te schrijven.

Specs

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 20 januari 2002 21:02 schreef Masterdam het volgende:

[..]

WHAHAHA, de website van gistron is www.gistron.com :D
ah.... wag ff...

OK, dan weet ik dat, |:(

sorry!

• cooolkast
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

cooolkast

Meeeh

Ik heb sinds donderdag de Winfast Geforce 2 ti 64MB en ik ben d'r zeer goed over te spreken.
Overclockt:250/400@50C 2000rpm_300/500@50C 5000rpm.
Op de Leadtek zit overigens een temp sensor en automatisch geregelde fan zodat ie altijd 50C blijft, heel wat handige tooltjes (winfox) en standaard tv-out(heb ik nog niet uitgetest) verder dan ook nog de spellen Gunlok en Dronez. Ik heb 'm voor 158,77 (incl. rembours) bij www.queensystems.com vandaan, duurde overigens wel een week. Anders kan je 'm ook nog bij www.Aaarde.nl voor 155,-(incl. rembours).

Ik hoop dat dit je wat opheldering geeft :D .

• Sir Vega
Op zondag 20 januari 2002 20:59 schreef allanzoet het volgende:

[..]

ik ben nog steeds aan het twijfelen... :'(

ik heb wel een tv op mijn kamer dus voor dvd is het wel leuk. (alleen heb ik de dvd nog niet |:( )

maar met spellen... ik weet niet of ik dat via de tv ga spelen.

ik weet het dus nog niet
als je een tv op je kamer krijgt zou ik het zeker doen want je "gekochte" divx jes kan je dan op je tv zien en die is denk ik groter dan je scherm, zo niet dan moet je ze op je pc scherm kijken dat is mooier dan tv (komt doordat tv helft voor helft van beeld laat zien en monitor niet, dvd is ook mooier op monitor broN: erges gelezen op een of andere site)

Sick Nick : " K, ik ben net wakker en ik geef mijn ongelijk nu toe, jammer alleen dat ie het niet kan lezen. Wanneer komt ie m'n spullen halen"

• cooolkast
  • Niet online

cooolkast

Meeeh

Op zondag 20 januari 2002 20:47 schreef allanzoet het volgende:
hoi,

nou heb ik 2 keuzes:

De chaintech
Of de Leadtek

de chaintech heeft (geloof ik) grotere groene koelribben en de leadtek kleinere zilvere koelribben denk ik.

welke kaart heeft betere beeld-kwaliteit (mooiste graphics enz. in bv max payne), oc-mogelijkheden en koel-capiciteit?

Dat zijn trouwens plaatjes van de Geforce 3 versies |:( .

• Sir Vega
Op zondag 20 januari 2002 21:28 schreef cooolkast het volgende:

Op de Leadtek zit overigens een temp sensor, heel wat handige tooltjes (winfox) en standaard tv-out(heb ik nog niet uitgetest) verder dan ook nog de spellen Gunlok en Dronez. Ik heb in een eerder topic, [topic=366554/1/25] , iets gelezen over dat die kaart soms lagere snelheden handteert.
tooltjes zijn inderdaad handig voor als je gaat overclocken (chaintech heeft geen temp.sensor), maar chaintech heeft alleen andere snelheden bij de 32MB versie! dat is hier neit van toepassing.

• cooolkast
  • Niet online

cooolkast

Meeeh

Op zondag 20 januari 2002 22:03 schreef masternewman het volgende:

[..]

(Maar chaintech heeft alleen andere snelheden bij de 32MB versie! dat is hier niet van toepassing.
sorry, ik had het lang niet allemaal gelezen.

Verwijderd

Dus niemand weet welk van deze plankjes een betere 2d kwaliteit heeft ,

ik weet dat leadtek beter oc baar is :9~

wil graag 1 van deze kopen :)

Verwijderd

Ik zou voor Leadtek gaan , gewoon omdat dit merk een stuk bekender is als Chaintech , heb geen revieuws van beide kaarten kunnen vinden ( alleen revieuws van het reference design :( )

Beide kaarten zullen heel dicht bij elkaar liggen , zeker qua performacne.

De 2D filters zijn over het algemeen van beroerde kwaliteit , en zeker op de Geforce 2 kaarten.

ik DENK zelf dat de Leadtek toch iets beter en uitgebreider is.

Verwijderd

Op maandag 21 januari 2002 08:30 schreef Shaggy16 het volgende:
Ik zou voor Leadtek gaan , gewoon omdat dit merk een stuk bekender is als Chaintech , heb geen revieuws van beide kaarten kunnen vinden ( alleen revieuws van het reference design :( )

Beide kaarten zullen heel dicht bij elkaar liggen , zeker qua performacne.

De 2D filters zijn over het algemeen van beroerde kwaliteit , en zeker op de Geforce 2 kaarten.

ik DENK zelf dat de Leadtek toch iets beter en uitgebreider is.
of toch misschien naar een Radeon 7500 kijken :)

• Frenkpie
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-08 10:31

Frenkpie

"Crocs Rule !"

ik heb hier ook een leadtek

wel de gf2 pro 32 mb. maar hijs heel lekker!
en ik had gehoord dat de 2d van de leadtek van gf3 beter was dan matrox

• Francis
  • Laatst online: 07-06-2025

Francis

Kawa Versys 1000

Hmm vaag als ik zo'n vraag stel komt er gelijk een slote op en ik moet maar de serach gebruiken.
Nou Sinterklaas waar blijf je?

Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Leadtek WinFast Titanium 200 TDH 128Mb voor 312 Euro ? ;)

Maar iig Leadtek, goede 2d!

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 20 januari 2002 22:02 schreef cooolkast het volgende:

[..]

Dat zijn trouwens plaatjes van de Geforce 3 versies |:( .
op de site van europc staat een geforce 2 (!) met deze plaatjes erachter

hoe ziet de koeling van de gf2 er dan uit?

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 20 januari 2002 21:28 schreef cooolkast het volgende:
Ik heb sinds donderdag de Winfast Geforce 2 ti 64MB en ik ben d'r zeer goed over te spreken.
Overclockt:250/400@50C 2000rpm_300/500@50C 5000rpm.
Op de Leadtek zit overigens een temp sensor en automatisch geregelde fan zodat ie altijd 50C blijft, heel wat handige tooltjes (winfox) en standaard tv-out(heb ik nog niet uitgetest) verder dan ook nog de spellen Gunlok en Dronez. Ik heb 'm voor 158,77 (incl. rembours) bij www.queensystems.com vandaan, duurde overigens wel een week. Anders kan je 'm ook nog bij www.Aaarde.nl voor 155,-(incl. rembours).

Ik hoop dat dit je wat opheldering geeft :D .
he thanx!!! :)

bij andere shops zijn ze 156 of 168 ZONDER verzendkosten!

Verwijderd

Topicstarter
wat een vage koeling heeft die leadtek gf2 ti 64 met tv-out!!!!

Verwijderd

Topicstarter
kan je eigen mooi een spel spelen zoals max payne,ghost recon, ut enz... op de [url="http://"http://www.aaarde.nl/catalog/images/product/leadtekmx400.gif"]leadtek[/url] geforce2 mx400 64mb met tv-out?
Deze dus.

schilt geld en ik wil ook nog geheugen kopen. ben momenteel beetje blut (ben baan kwijt |:( ) dus anders kom ik te kort, als ik de ti koop.

is deze kaart in ieder geval beter dan de tnt2 m64 32mb??

• ReallyStupidGuy
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:49
Hoe ben je trouwens je baan kwijt geraakt.

Ik ben zelf al een tijdje aan het twijvelen tussen de radeon 7500 en de leadtek th.
Als het mogelijk is zou ik in ieder geval niet voor een mx kaartje gaan, die presteren echt stukken minder en misschien is dat nu nog ok maar over een jaartje zit je dan weer.

De leadtek lijkt mij de beste gf2ti (ik lees allemaal clocks van 500+ mem, dus ultra+ !) kaart die er op dit moment is, alleen is het mij totaal onduidelijk wat voor een geheugen er op zit geplak
b.v.:
http://www.vnunet.de/pc-pro/testzone/produktdaten_single.asp?

spec.: 4ns

en

http://www.perfect-systems.nl/producten.asp?productgroep=Grafische-kaarten

spec.: 3.3 ns !!!!
verder ben ik specs tegengekomen van 5ns en 3.8 ns, ik heb dus maar een mailtje aan leadtek gestuurd maar na een week nog nix gehoord. En de fan die er op zit ziet er erg vreemd uit, lijkt me ook lastig ivm. heatsinks op het geheugen. Weet iemand misschien hoe dit zit en of leadtek werkelijk zo'n 10 versies op de markt heeft?

Als je trouwens graag dvd's op de tv wilt kijken kan je beter voor de radeon gaan, die heeft een resolutie van 1024 tov gf 800.

Kort gezegd: GA VOOR DE LEADTEK GF2 TH :9

Duizend wijzen kunnen meer vragen stellen dan één idioot kan beantwoorden.

• cooolkast
  • Niet online

cooolkast

Meeeh

Op maandag 21 januari 2002 18:08 schreef ReallyStupidGuy het volgende:

De leadtek lijkt mij de beste gf2ti (ik lees allemaal clocks van 500+ mem, dus ultra+ !) kaart die er op dit moment is, alleen is het mij totaal onduidelijk wat voor een geheugen er op zit geplak
b.v.:

en

verder ben ik specs tegengekomen van 5ns en 3.8 ns, ik heb dus maar een mailtje aan leadtek gestuurd maar na een week nog nix gehoord. En de fan die er op zit ziet er erg vreemd uit, lijkt me ook lastig ivm. heatsinks op het geheugen. Weet iemand misschien hoe dit zit en of leadtek werkelijk zo'n 10 versies op de markt heeft?

Nou, volgens mij is er maar 1 versie van de Leadtek GF2 ti(op de site te zien),en aan de overclocks te zien heeft die dus 4ns geheugen. En de cooler zit vlak boven de 2 geheugen chips en koelt mijn ti'tje @280Mhz 50C, en dat is volgens mij best wel goed.

Verwijderd

Topicstarter
wat is er aan die radeon 7500 zo speciaal?
hijs goedkoper

en wat is nou verschil tussen BULK en RETAIL enz.???

Verwijderd

Topicstarter

Hoe ben je trouwens je baan kwijt geraakt?
Ik werd steeds van hier naar daar gestuurd, allemaal kutklussen enzo. Ik heb gezegd dat ik dat niet pik, dus dat ik al die stomme dingen niet ging doen.
Toen zei de manager dat ik minder brutaal moest zijn maar daar trok ik mij niks van aan. Ik wilde de week erop toch ontslag nemen maar ik kreeg aan het eind van de dag te horen dat ik niet meer terug hoefde te komen... Te laat.

maarja, wilde dus toch al weg maar heb dus nu ff weinig geld, moet ff andere baan vinden in amsterdam of amstelveen.

• Masterdam

Masterdam

aka [K40$]R0gu3

Op maandag 21 januari 2002 20:59 schreef allanzoet het volgende:
wat is er aan die radeon 7500 zo speciaal?
hijs goedkoper

en wat is nou verschil tussen BULK en RETAIL enz.???
Hij's goedkoper.
Hij's sneller.
Hij heeft veel betere 2D
Hij heeft standaard dualhead ondersteuning
Hij heeft veel mooiere DVD
Hij heeft slechtere driver-support

Specs

Verwijderd

Topicstarter
is hij ook beter bij bv max payne, ghost recon enz.

ik wil zo min mogelijk dat trap effect, wil dus mooie vloeiend lopende rechte/schuine lijnen, moet scherp en helder zijn.

gewoon teringgoed beeld dus zegmaar maar geen gf3.

welke is dan het best?

is dus een van de gf2`s of radeon ofzo.

• cooolkast
  • Niet online

cooolkast

Meeeh

Op maandag 21 januari 2002 21:08 schreef Masterdam het volgende:

[..]

Hij's goedkoper; niet altijd.
Hij's sneller; bronnen, bewijzen.
Hij heeft veel betere 2D; zal wel zo zijn bij radeon.
Hij heeft standaard dualhead ondersteuning; alleen handig als je het echt gaat gebruiken(niet voor Ghost Recon, Max Payne dus.)
Hij heeft veel mooiere DVD; bronnen, bewijzen(kan ook nog aan je processor, dvd-speler liggen)
Hij heeft slechtere driver-support; das in elk geval zeker en ZEER belangrijk.
[No flame intended]

• The_Duke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:54

The_Duke

ho gek!

ik heb zelf de chaintech van Gistron en ik ben zeer tevreden, elk spel draait in hoge resoluties perfect, overcklocken gaat ook goed (254/480) en het 2d beeld is niet hinderlijk slecht of zo, ik vind m zelfs wel goed.
Daarnaast is ie ook nog es spotgoedkoop.

• Sir Vega
Op maandag 21 januari 2002 22:32 schreef Doek het volgende:
ik heb zelf de chaintech van Gistron en ik ben zeer tevreden, elk spel draait in hoge resoluties perfect, overcklocken gaat ook goed (254/480) en het 2d beeld is niet hinderlijk slecht of zo, ik vind m zelfs wel goed.
Daarnaast is ie ook nog es spotgoedkoop.
hoe warm wordt jou kaartje? ik heb dezelfde zonder tvout en als ik 3uur vet game en ik voel ff aan me kaart dan is ie echt aardig warm geworden (mem en heatsink op core)

Verwijderd

Op zondag 20 januari 2002 20:47 schreef allanzoet het volgende:
hoi,

nou heb ik 2 keuzes:

De chaintech
Of de Leadtek

Ten eerste: Zo zien ze er niet uit want dat is van de geforce3 (plaatjes)
2e punt: Dat van de filters geld alleen voor geforce3 ti 500
En ik heb zelf een leadtek , en ik kon hem niet zo hoog overklokken en nu zet ik er een crystal orb op en mem koolers.
[topic=385329]

• The_Duke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:54

The_Duke

ho gek!

Op dinsdag 22 januari 2002 08:05 schreef masternewman het volgende:

[..]

hoe warm wordt jou kaartje? ik heb dezelfde zonder tvout en als ik 3uur vet game en ik voel ff aan me kaart dan is ie echt aardig warm geworden (mem en heatsink op core)
of je het gelooft of niet maar na een potje Metal Of Honor (3 uur) is het geheugen lauw en de heatsink op de core is gewoon kamer temperatuur, tis wel zo dat er voorduurend een koel briesje overheen blaast door me intake fan aan de voorkant maar echt niet meer dan een briesjemaar het zal wel schelen.

Verwijderd

Hoe ben je trouwens je baan kwijt geraakt.

Ik ben zelf al een tijdje aan het twijvelen tussen de radeon 7500 en de leadtek th.
Als het mogelijk is zou ik in ieder geval niet voor een mx kaartje gaan, die presteren echt stukken minder en misschien is dat nu nog ok maar over een jaartje zit je dan weer.

b.v.:

en

Als je trouwens graag dvd's op de tv wilt kijken kan je beter voor de radeon gaan, die heeft een resolutie van 1024 tov gf 800.

cool 3.3 ns geheugen op een ti
die wordt van mij :9

• ReallyStupidGuy
Toen zei de manager dat ik minder brutaal moest zijn maar daar trok ik mij niks van aan. Ik wilde de week erop toch ontslag nemen maar ik kreeg aan het eind van de dag te horen dat ik niet meer terug hoefde te komen... Te laat.
Ze verdienen je daar niet! (dus verdien je daar niet...)
Maar waarom ga je nu niet een keer op zoek naar een baas die je wel op waarde schat en dus goed betaald en koop een radeon 8500?
Met het kopen van een radeon 7500moet je even opletten wat je precies koop lees: [topic=329456/1/25] en
[topic=333743/6/25]

Ik snap dit niet helemaal van radeon........
En ik heb zelf een leadtek , en ik kon hem niet zo hoog overklokken en nu zet ik er een crystal orb op en mem koolers.
Had je problemen met de core en mem?
En wat voor timing heeft je geheugen?

Verwijderd

Op maandag 21 januari 2002 21:07 schreef allanzoet het volgende:

[..]

Ik werd steeds van hier naar daar gestuurd, allemaal kutklussen enzo. Ik heb gezegd dat ik dat niet pik, dus dat ik al die stomme dingen niet ging doen.

maarja, wilde dus toch al weg maar heb dus nu ff weinig geld, moet ff andere baan vinden in amsterdam of amstelveen.
lijkt wel deja vu
bij mij is ongveer hetzelfde gebeurd
allemaal rot klusjes
wat een idiooten daar zeg
gelukkig ben ik daar weggegaan
was dyna systems btw

Verwijderd

Heeft iemand die leadtek met 3.3 ns geheugen ??
volgens mij moet je echt ver komen met zulk geheugen

• ReallyStupidGuy
Ik heb dus die url erbij gezet, ik kwam hem gewoon tegen en vond het vreemd. Volgens mij wordt de leadtek std. met 3.8 ns geheugen gemaakt en ik weet niet eens of er meer versies zijn....,. En winkels maken vaak typefoutjes (en meestal lijkt de hardware daardoor sneller....)

Afgezien van de bouw van de kaart (hercules kaarten hebben ook iets van 4ns maar komen soms niet boven de 220) zou je 1000/3.3= 300 ! mhz (dus 600 effectief) moeten kunnen halen! Maar ik heb nog nooit gelezen dat iemand dit heeft gehaal.....

K heb ook nog geen reactie van de leadtek support gekregen.....

Verwijderd

Topicstarter
ik werkt bij de weg bij MC-Donald`s |:( in de keuken, nou ja, daarvoor ben ik er gaan werken... :P

ik zat te denken om ff gewoon goedkoop te doen:

ik koop ff een Leadtek Geforce2 mx400 64mb TV-out.
is volgens mij de beste van mx en niet duur.
nou weet ik alleen niet of dit wel goed gaat met mijn spec`s, gaat systeem dan nog steeds brak doen of is het gewoon beter? Het beeld dan.

ik wil op 1024*768*32 spelen en alles op mooi.
spellen die ik speel:

Max Payne
Soldier of Fortune 2
GTA3
Wolfenstein, return-nogwat
Ghost recon
Black thorn

is dan de mx een voldoende verbetering van de kaart die ik nu heb?

zie spec`s onderin

• ReallyStupidGuy
Waarom ben ik een nieuwe kaart nodig, ik heb nu een hele ouwe pci kaart te leen. Hier de scores volgens nvdia tov mijn kaartje (s3trio64 met 2!mb)=100:

tnt2: 462
mx400: 671
2ultra: 874 (denk dat de een ti op 250/250 beter presteerd)
gf3ti500: 1430 :o

En dat met een prijsverschil van 50 eurotjes (1,5 x wat je nu hebt of 2x).....Had nou toch nog een weekje friet en hamburgers gebakken en je had het geld 5x verdiend :)

Ik denk ook niet dat de mx nieuwe spellen soepeltjes op de hoogste res kan draaien, de kaart heeft gewoon een geheugen probleempje (ik trouwens ook)

Ik vind trouwens dat mijn noodoplossing nog erg goed scoort! Ik had nog erger verwacht, alleen jammer datie niet directx compatible is :'( nu kan ik geen 3dmark draaien. :+

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 23 januari 2002 19:16 schreef ReallyStupidGuy het volgende:
Waarom ben ik een nieuwe kaart nodig, ik heb nu een hele ouwe pci kaart te leen. Hier de scores volgens nvdia tov mijn kaartje (s3trio64 met 2!mb)=100:

tnt2: 462
mx400: 671
2ultra: 874 (denk dat de een ti op 250/250 beter presteerd)
gf3ti500: 1430 :o

En dat met een prijsverschil van 50 eurotjes (1,5 x wat je nu hebt of 2x).....Had nou toch nog een weekje friet en hamburgers gebakken en je had het geld 5x verdiend :)

Ik denk ook niet dat de mx nieuwe spellen soepeltjes op de hoogste res kan draaien, de kaart heeft gewoon een geheugen probleempje (ik trouwens ook)

Ik vind trouwens dat mijn noodoplossing nog erg goed scoort! Ik had nog erger verwacht, alleen jammer datie niet directx compatible is :'( nu kan ik geen 3dmark draaien. :+
ik hoef trouwens niet de hoogste resulitie, ik speel 1024*768

maar ik kan wel van iemand ff geld lenen, dus gf2 ti: Ik kom je halen!!!

• ReallyStupidGuy
Ik werk bij een bank, dus als je even langs komt.....

Ik zie je wel bij de gemeentelijke kredietbank :)

En een uitkering is al snel zo'n 600 euro, dan kun je makkelijk schulden afbetalen....

Wat ik eigenlijk bedoelde was: gebruik je tnttje nog een paar weekjes totdat je het geld wel hebt, maar dat is makkelijk praten voor iemand die niet verslaafd is aan 3d games.

Verwijderd

Topicstarter
dat is idd makkelijk praten voor jou >:) :P :9
hèhè!

ben idd beetje (boel) 3d game verslaafde...
Pagina: 1