Ik heb mijn 7110 via een kabel aangesloten op mijn laptop. Logomanager en datasuite enzo werken perfect. Ik kan alles uploaden en downloaden naar mijn telefoon. Echter als ik de modemdrivers van nokia wil installeren herkent hij de telefoon niet! ik kan dus ook geen gebruik maken van de modem om mobiel te internetten via mijn laptop.
Ja oke, maar das een beetje lastig als je in een auto zit, dus het moet via een kabel gewoon ook werken!Op zondag 20 januari 2002 20:31 schreef rrainman het volgende:
gebruik je toch lekker je infra rood poortjes...
Verwijderd
eej
Ik heb hetzelfde probleem met mijn 7110. Ik gebruik hem niet voor internet maar met logomanager en andere progs werkt ie niet. Ik heb ook andere progjes zoals unlockers die het wel gewoon doen. Ik heb mij laten vertellen dat het door de software in de telefoon komt, ik heb versie v 04.88 02-06-00, het probleem moet verholpen kunnen worden door er nieuwe software op te laten zetten. Ga hiervoor naar Bel Company ze sturen hem dan voor je op en binnen een week of twee heb je hem weer terug. :-)
Ik heb hetzelfde probleem met mijn 7110. Ik gebruik hem niet voor internet maar met logomanager en andere progs werkt ie niet. Ik heb ook andere progjes zoals unlockers die het wel gewoon doen. Ik heb mij laten vertellen dat het door de software in de telefoon komt, ik heb versie v 04.88 02-06-00, het probleem moet verholpen kunnen worden door er nieuwe software op te laten zetten. Ga hiervoor naar Bel Company ze sturen hem dan voor je op en binnen een week of twee heb je hem weer terug. :-)