Roll Cage Stage II problemen

Pagina: 1
Acties:

• GreenPictures
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-12-2021
Ik heb vorige week Roll Cage Stage II gekocht voor €10,- bij de lokale PC winkel.

Ik thuis op mijn PC geinstalleerd, en ik wil het gaan spelen maar meer dan alleen de 3 voor-filmpjes zie ik niet :( na het 3e filmpje floept het gewoon terug naar windows zonder ook maar 1 melding (ook niet in het eventlog)

Ik dacht dat mischien aan Windows XP kon liggen dus in compatibilty mode, nog niks. Op een andere PIII (niet ge-ocde) met hetelfde moederbord en videokaart met win 98SE, precies hetzelfde :(:(

Ik terug naar de winkel, die vent stop het in een PC met XP, installeerd en speelt het zo... :?

Ik bij een maat van mij op een i810-chipset met een celeron 466 en win98se geprobeerd, precies hetzelfde als bij mij :(

Weet iemand raad?

Canon EOS 50D & 5D mk2 - Flitslichtjes, Buisjes met glas en een Onderwaterhuis

Verwijderd

ik heb hetzelfde probleem gehad, en heb hem nooit meer aan de praat gekregen na mn p2 266. Destijds had ik in die p2 een simpel 8mb videokaartje, en toen werkte het!
nu werkt het voor geen meter.....
(en t is zo'n cool spel :'()

PS. Schop! :P :)

• GreenPictures
  • Laatst online: 05-12-2021
^bump^

Canon EOS 50D & 5D mk2 - Flitslichtjes, Buisjes met glas en een Onderwaterhuis

• T-8one
  • Laatst online: 29-01 15:21

T-8one

take it easy, take a sisi

Ik had hetzelfde probleem op m'n pc's schijnt een kleine bug te zijn. op [..] SNIP URL [..] staat een patch zodat je het spel nu wel kunt spelen. dit werkte bij mij tenminste wel.
het is nl idd een superwreed spel.

mzzl

<BLOCKQUOTE><HR><FONT SIZE=3 COLOR=RED>Admin break</FONT><HR>Geen links naar cracksites alsjeblieft, lees de FAQ. Dit staat zowel in de algemene FAQ als in de Spielerij FAQ, dit had je moeten weten. Dit levert je een officiële waarschuwing op.[/quote]

GP 32 the most powerfull handheld in the world :P

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Op maandag 28 januari 2002 12:38 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Ik had hetzelfde probleem op m'n pc's schijnt een kleine bug te zijn. op [..] staat een patch zodat je het spel nu wel kunt spelen. dit werkte bij mij tenminste wel.
het is nl idd een superwreed spel.

mzzl
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/339355/1?limit=25
Warez mogen niet he? Maar een no-cd crack is toch geen warez?
Dat is het dus wel of in ieder geval niet gewenst en niet toegestaan op GoT. Wat nog meer in de categorie 'warez' valt zijn uiteraard (abandon)warezlinks zelf (duh :)), serials, cracks, no-cd cracks, limited demo cracks en alles wat er enigszins mee overeenkomt.
De reden dat we dit niet willen hebben is simpel, we willen gewoon geen gezeur met allerlei lastige instanties, simpel.
Mocht je het, ondanks dit verhaal, toch nodig vinden om dit soort dingen te posten kun je rekenen op een (officiele) waarschuwing maar ik hoop dat het zover niet hoeft te komen.
[Geen illegale meuk quoten alsjeblieft, nu moet ik het weer eruit slopen - Jotti]

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• T-8one
  • Laatst online: 29-01 15:21

T-8one

take it easy, take a sisi

ow de site die ik net doorgaf is dus volgens GoT illigaal. De patch die je nodig hebt is echter geen nocd crack het is een legale patch uitgebracht door psygnosis dus hij moet vast ook wel ergens anders te vinden zijn.

keb ut ff voor je uitgezocht en hij is onder de volgende link te vinden http://www.3dupdates.com/patches/rollcagestage2.html
en ik dacht dat die site wel legaal was. (correct me if i'm wrong)

suc6 met dit super spel

mzzl

GP 32 the most powerfull handheld in the world :P

Pagina: 1